1

Onderwerp: taart met schildpadjes

hierbij mijn eerste taart die ik laat zien aan jullie ...

wel heb ik nog een vraagje, de taarten waren redelijk strak maar toen ik de bovenste erop had gezet ging de onderste laag wat inzakken, wat doe ik verkeerd ? baalde hier eigenlijk best wel van ..

Alle feedback is welkom !

http://www.beautifulcakes.nl/forum/mik.jpg

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

2

Re: taart met schildpadjes

Wat een leuke schildpadjes!

Had je de onderste taart ook gestut met stokjes ?

3

ja dat wel, ook de bovenste laag op een dikker taartkarton gezet ..

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

4

Ik vind hem heel erg leuk, netjes gemaakt ook.
Jammer van het inzakken (valt niet op hoor), geen idee wat er dan mis gegaan kan zijn.

Misschien waren je dowels te kort of heb je er niet genoeg in gedaan? Verder lief taartje!

Groetjes Petra

Ja wat taartjejansen zegt. Je had misschien de stokjes te kort? Vind em wel heel mooi geworden!

7

bedankt voor jullie reacties  :)

ik heb er wel 12 stokjes ingedaan, ik gebruik maisprikkers en die waren net zo hoog als de taart ..

8

Zooooo lief!

Ik had dat ook met een taart!! Ik denk toch ook de stokjes te kort, zou t anders ook niet weten

i just LOVE it!

9

tja toch maar n :/ og beter opletten op de stokjes ...

10

Ach superschattig

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

11

Schattig!!!