Onderwerp: Eerste bruidsproeverij
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste bruidsproeverij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.
Mooie proeverij en lekkere smaakcombi's!
Mooie roos zeg.
Wat een supermooie taartjes, met een chique uitstraling!!
Wat mooi!! 
Mooie, nette taartjes
Heb je de opdracht gekregen? En welke smaken hebben ze gekozen?
Mooie, nette taartjes
![]()
Heb je de opdracht gekregen? En welke smaken hebben ze gekozen?
Ja heb net bevestiging gekregen 
Ze gaan voor Proseccocreme met aardbeienconfituur. De bruid is van het zoet, en de bruidegom totaal niet..
Mooie tussenweg.
Thanks iedereen! 
Mooi en zeker chique! Snap ook wel dat je de opdracht hebt gekregen 
Chic !! gefeliciteerd met je eerste bruidstaart. Succes! en natuurlijk laten zien
!!
De taarten zien er zeker mooi uit!
Wij gaan dat ook organiseren! Wat een inspiratie krijg ik als ik naar jou mooi afgewerkte taartjes krijg. De vullingen zijn ook heel speciaal. Heb je die zelf uitgevonden?
wauw wat een leuke taartjes!! ik snap dat je zenuwachtig was maar als ze zo lekker smaakte als dat ze eruit zien..zit je helemaal goed haha!! mag ik vragen welke mold je hebt gebruikt voor het rechtse taartje met die roos erop? 
Wij gaan dat ook organiseren! Wat een inspiratie krijg ik als ik naar jou mooi afgewerkte taartjes krijg. De vullingen zijn ook heel speciaal. Heb je die zelf uitgevonden?
Wauw wat een mooi compliment, dank daarvoor
Ik heb het bruidspaar vooraf gevraagd of ze ook voorkeur hadden. Het enige wat ze aangaven was aardbeien.
En ze gaven aan dat ze een proseccotoren bij het taart aansnijden hebben.
Vandaar de proseccocreme. De aardbeienconfituur is gemaakt door mijn mams.
Omdat ze in juni '14 trouwen is de creme wel op basis van botercreme en de botercrememix.
Hier op het forum kun je ook heel veel smaak combinaties vinden 
wauw wat een leuke taartjes!! ik snap dat je zenuwachtig was maar als ze zo lekker smaakte als dat ze eruit zien..zit je helemaal goed haha!! mag ik vragen welke mold je hebt gebruikt voor het rechtse taartje met die roos erop?
Thanks!
De mold is van elegant lace mold. Jammer genoeg worden ze niet meer gemaakt en zijn ze ook nergens meer te verkrijgen, en heb ik mazzel gehad dat ik deze mold van iemand kon overnemen.
Xx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste bruidsproeverij