1

Onderwerp: nieuwe opleiding.....nieuwe techniek

Afgelopen maandag met een nieuw opleiding begonnen....opleiding patisserie.....eerste les....suikertrekken....en dit is mijn eerste kunstwerk. Erg leuk om te doen.....moeilijk....maar oefening baart kunst zeggen ze. De onderplaat en pilaar zijn gegoten van suiker. De bloemen zijn getrokken uit suiker. Feedback is welkom

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-R7AGG8VI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JBUYMMIL.jpg

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: nieuwe opleiding.....nieuwe techniek

prachtig!!!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Wauw, ik zeg meer foto's!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4 Laatst bewerkt door koekenbakkerBrinky (20-08-2013 20:47)

Wow, wat mooi zeg! Als je meer oefent en het wordt nog mooier, nou dan staat ons nog wat te wachten…

waar doe je dat eigenlijk, de opleiding?

Wauw!

6 Laatst bewerkt door amina84 (21-08-2013 14:00)

bedankt voor het lieve commentaar.....ik ben er zelf ook redelijk tevreden over.....maar kan altijd beter natuurlijk  :D

koekenbakkerBrinky schreef:

Wow, wat mooi zeg! Als je meer oefent en het wordt nog mooier, nou dan staat ons nog wat te wachten…

ik volg een opleiding patisserie bij smink culinair in nieuwleusen, een opleidingsinstituut die onder andere ook koksopleidingen geeft.

bakken met Chez-Ami

schitterend

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven

8

mooi hoor
jaloers dat ik dat zelf niet kan

amina84 schreef:

bedankt voor het lieve commentaar.....ik ben er zelf ook redelijk tevreden over.....maar kan altijd beter natuurlijk  :D

koekenbakkerBrinky schreef:

ik volg een opleiding patisserie bij smink culinair in nieuwleusen, een opleidingsinstituut die onder andere ook koksopleidingen geeft.

Iets om over na te denken dan, lijkt mij ook wel wat.

10

Smink..zo heet ik ook! Hahaha
Super hoor! Lijkt mij ook een mooie opleiding!
Wil daar straks in verder of voor jezelf?

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

11

Ell& schreef:

ik wil idd kijken wat mijn mogelijkheden zijn om er mee verder te gaan.....maar dan in het buitenland. Het is zeker een opleiding die interessant is. De opleiding bestaat uit 6 dagen.....elke twee dagen wordt er een techniek geleerd. Eerste 2 lessen bestaat dus uit suikerwerken, les 3 en 4 betaan uit taartversieringen spuiten en de twee laatste lessen bestaan uit bonbons maken. Lijkt me erg leuk allemaal, ik kijk nu al uit naar les 2  :Y  :Y

bakken met Chez-Ami

Oei, wat leuk. Lijkt me geweldig om te leren.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

13

amina84 schreef:
Ell& schreef:

ik wil idd kijken wat mijn mogelijkheden zijn om er mee verder te gaan.....maar dan in het buitenland. Het is zeker een opleiding die interessant is. De opleiding bestaat uit 6 dagen.....elke twee dagen wordt er een techniek geleerd. Eerste 2 lessen bestaat dus uit suikerwerken, les 3 en 4 betaan uit taartversieringen spuiten en de twee laatste lessen bestaan uit bonbons maken. Lijkt me erg leuk allemaal, ik kijk nu al uit naar les 2  :Y  :Y

Leuk zeg! Jammer dat het nogal uit de richting van mijn woonplaats is..klinkt goed!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

14

Leuk zeg! Jammer dat het nogal uit de richting van mijn woonplaats is..klinkt goed!

ach is maar drie kwartier bij jou vandaan......ik ben elke keer 5 kwartier onderweg ;-) ik vind het elke minuut in de auto waard...

bakken met Chez-Ami

15

Erg mooi, dat zou ik ook wel willen leren, is weer eens wat anders dan marsepein