Re: Stressvolle opdracht: bruidstaart, aardbeientoren & mini cupcakes
Heel erg mooi, maar ik vind de aardbeientoren vooral heel erg leuk en origineel! En hij ziet er zo lekker smakelijk uit :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stressvolle opdracht: bruidstaart, aardbeientoren & mini cupcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg mooi, maar ik vind de aardbeientoren vooral heel erg leuk en origineel! En hij ziet er zo lekker smakelijk uit :-)
Bedankt voor alle leuke reacties!!!
Voor de vragers: ik heb de aardbeien met sate prikkers vastgezet. Niet met chocolade of royal icing, omdat het anders voor de gasten echt lospeuteren wordt. En het omhulsel is chocolade, dus was bang dat het dan teveel zou smelten in hun handen. En op een bruiloft kleren met chocoladevlekken wil ik niet op mijn geweten hebben Ik had (na oefenen en eigen ervaring
) het bruidspaar ook geadviseerd om de locatie aan te geven om er servetten bij te leggen, voor het geval het toch warm zou zijn en ze misschien chocoladevingers zouden krijgen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stressvolle opdracht: bruidstaart, aardbeientoren & mini cupcakes