1

Onderwerp: Mijn allereerste stapeltaart: een mooie witte pauw

Een vriend van ons werd 60 jaar en ik wilde hem verrassen met een pauwen taart, omdat hij zo'n trotse man is! Helaas werd mijn taartje met minder enthousiasme ontvangen, dan ik had verwacht. Zelf was ik best trots op het resultaat!

http://i1326.photobucket.com/albums/u646/Grace_Karsan/1eStapeltaart_zps2b67b359.jpg
http://i1326.photobucket.com/albums/u646/Grace_Karsan/mijnstapeltaartje_zps1746e6d7.jpg

2

Re: Mijn allereerste stapeltaart: een mooie witte pauw

Nou ja zeg! Jammer zo'n reactie..als ze eens wisten hoeveel tijd je daar in hebt gestoken..
Ik vind m mooi!  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

Ik vind hem ook erg mooi, het is wel te zien dat je er veel tijd ingestoken hebt, jammer dat je dan niet helemaal de reactie ontvangt die je zou willen..

4

Wat een mooie originele taart! En wat raar dat men niet enthousiast was...sprakeloos van bewondering misschien?
Kun je vragen waarom men niet zo blij was, want misschien is de reden anders dan je denkt. Want een lauwe reactie is zo jammer!

5

Mss vond hij je taart te meisjesachtig/vrouwelijk....of te bruidstaartachtig?
Of mss te trots om toe te geven dat hij het erg mooi vond.

Het is ieder geval een hele mooie taart, je hebt er veel werk aan gehad....mss toch nog eens vragen wat ze er van vonden....een lauwe reactie kan denk ik gemakkelijk verkeerd geïnterpreteerd worden.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Hij pakte hem aan en zei meteen....oh die gaan we morgen lekker opeten. Hoe dan..ze zijn maar met z'n tweetjes. En na een verjaardag héb je altijd al veel over!!
Beter had hij hem kunnen uitpakken en bij de andere cakejes kunnen neerzetten.
Later op de avond kwam een taart van "de echte bakker", met een grote marseinenfoto print van de jarige. Tja die werd meteen aangesneden. Ik snap het wel....maar nu ben ik wel voorzichtiger om mensen zomaar te verrassen met een taartje. :grr:

7

Jammer van de reactie! Ik vind hem erg mooi!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

shaq66 schreef:

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Hij pakte hem aan en zei meteen....oh die gaan we morgen lekker opeten. Hoe dan..ze zijn maar met z'n tweetjes. En na een verjaardag héb je altijd al veel over!!
Beter had hij hem kunnen uitpakken en bij de andere cakejes kunnen neerzetten.
Later op de avond kwam een taart van "de echte bakker", met een grote marseinenfoto print van de jarige. Tja die werd meteen aangesneden. Ik snap het wel....maar nu ben ik wel voorzichtiger om mensen zomaar te verrassen met een taartje. :grr:

Dat vind ik ronduit onbeschoft. Als ik zoiets moest krijgen, ook al was ze lelijk wat in dit geval niet zo is, dan gaf ik hen nog een dikke knuffel. Ik hou van zelfgemaakte cadeautjes. Geld uitgeven kost weinig moeite maar zo een taart daar kruipen uren werk in!

Stagair bij cakesenco.be

9

ik vind 'm knap gemaakt :Y  :thumb:

maar kan ook wel een dergelijke reactie begrijpen....
Ze wisten natuurlijk dat ze taart besteld hadden en dat ze nu veel te veel zouden hebben..... Volgende keer misschien vragen of jij voor de taart mag zorgen. Dan is het ontwerp nog steeds een verrassing en blijven zij niet met veel teveel taart zitten (want het is ook best veel zo te zien) :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Netjes, misschien hield ie niet van wit ;)

11

Kasteel Staveren taart heel erg mooi.  :)