1

Onderwerp: Mogen wij dezelfde taart? uhhh mag ik wat meer improviseren?

Misschien ben ik de enige maar als ik dezelfde taart 4 keer moet maken gaat de lol er een beetje vanaf.... ik vind het ontzettend interessant om nieuwe dingen te leren en te proberen en sommige klanten vinden dat prima en andere niet. Gelukkig was deze klant erg makkelijk en mocht ik wat anders proberen.
Ze geeft de taart cadeau aan een stel wat officieel gaat verloven. in de Turkse cultuur is het dan normaal dat de man en zijn familie lekkere dingen mee brengt naar de aanstaande bruid en dan worden de ringen officieel omgedaan. De taart was hier dus een onderdeel van.

https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1148819_515691791846542_1315384199_n.jpg

Dit zijn mijn eerste ''rozenval'' tips zijn altijd welkom. En ohja dat roze onderbord is niet mijn smaak maar dat wilde de klant perse. gelukkig heb ik een paar andere dingen nog wel af kunnen raden haha.

bedankt voor het kijken!

liefde voor taart <3

Re: Mogen wij dezelfde taart? uhhh mag ik wat meer improviseren?

Mooi niet teveel poeha

3

Re: Mogen wij dezelfde taart? uhhh mag ik wat meer improviseren?

haha, als het aan mevrouw had gelegen dan zou er nog een topper op staan alsof het een bruidstaart was.. een doosje waar de ringen in moesten en ze had nog een steeltje met allerlei hartjes op ijzerdraad die er ingeprikt moesten worden... gelukkig was ze het met me eens toen ik zei dat het iets teveel van het goede zou worden.

liefde voor taart <3