1

Onderwerp: Milka

Bij ons was de Milka Caramel in de aanbieding. Nou weet ik toevallig dat mijn dochter gek is op Milka, en ze is maandag jarig dus ik heb een taartje voor haar gemaakt en wil hem vullen met de Milka opgelost in slagroom. Maar wat doe ik op de andere laag? Ik heb nog Dulche de Leche staan, maar dat wordt misschien wel erg zoet, of niet??
Of is iets met fruit beter, en dan welk fruit of vlaaivulling??

2

Re: Milka

Uhmm aardbeien of kersen!

Wat je ook had kunnen doen was 1 laag gewone milka chocolade met een laag dulce de leche :P

Maar ik denk dat t zoet wordt als je er nu nog dulce de leche bij zou doen, ik zelf hou er wel van hihi

i just LOVE it!

3

lovemybeeb schreef:

Uhmm aardbeien of kersen!

Wat je ook had kunnen doen was 1 laag gewone milka chocolade met een laag dulce de leche :P

Maar ik denk dat t zoet wordt als je er nu nog dulce de leche bij zou doen, ik zelf hou er wel van hihi

OK dank je wel hoor, ik ga bij de chocola iets met fruit doen. Ik heb nog één blikje tropische vruchten vlaaivulling. Dat lijkt me wel wat.

4

Choco en sinaasappel gaan ook mooi samen, alleen weet ik niet of sinaasappel een geschikte vlaaivulling is.

5

Lust ze frambozen? Want dat iets zurige lijkt me een hele lekkere tegenhanger voor de volle en erg romige smaak van de chocolade!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Reuze bedankt voor het reageren!! Frambozen lijke me ook heel lekker, misschien doe ik dat wel. nu ze er nog zijn.