1

Onderwerp: iídee taart straatfeest

Hallo!

Sorry als dit berichtje verkeerd geplaatst staat, ik wist niet waar ik een vraag mbt ideeën voor een taart moest plaatsen..
Ik heb pas twee taarten gebakken (met fondant dan) dus ben nog een groentje  :D
Maar ik moet binnenkort een taart maken voor een straatfeest. Ik kan zelf wel wat bedenken, maar ben niet heel erg creatief. Heeft iemand een idee wat leuk is om te maken Of zelf ooit een taart voor een straatfeest gemaakt waar die een foto van heeft? Het zal gewoon 1 taart worden, geen stapeltaart.
Ik ben nog een beginnertje dus kan geen prachtige schitterende taarten met boetseersels enz maken  :rolleyes:  Nou ik ben benieuwd alvast bedankt!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: iídee taart straatfeest

:think: .... Misschien: vlaggetjes, ballontjes, snoepjes, een groet strik, naam van de straat, ...
er is deze mold:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilt … paste-mold

Groetjes
Simona

3

Die is wel heel leuk ja.. maar ik heb nog nooit met zoiets gewerkt, ik denk dan meteen van; hoe moet ik dat doen met zo'n mold hoe werkt dat, het zal er toch niet mooi uitkomen.. maar ik kan het proberen. Bedankt voor de tip  :Y

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

lady-vall schreef:

Die is wel heel leuk ja.. maar ik heb nog nooit met zoiets gewerkt, ik denk dan meteen van; hoe moet ik dat doen met zo'n mold hoe werkt dat, het zal er toch niet mooi uitkomen.. maar ik kan het proberen. Bedankt voor de tip  :Y

hier...how to:
http://www.youtube.com/watch?v=oeBz5A1MEk4

SUccess
Simona

5

Ja, ik had het filmpje net ook al gezien gewoon op de site van de webshop, ik ga hem denk ik aanschaffen, thanks! :D

6

lady-vall schreef:

Hallo!

Sorry als dit berichtje verkeerd geplaatst staat, ik wist niet waar ik een vraag mbt ideeën voor een taart moest plaatsen..

........dan kun je je eigen berichtje melden........

Voor ideetjes over decoreren etc, is een aparte rubriek (zie ook de rubrieksomschrijvingen..........)

[MOVE] -> decoreren