1

Onderwerp: Push up cakepops

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik wil voor mijn zoontje als verjaardag traktatie push up cakepops maken. Hij is op zondag jarig en maandags gaat hij trakteren. Omdat zondag een drukke dag wordt vroeg ik mij af hoe lang ik push up cakepops kan bewaren/goed blijven.

Alvast bedankt voor reacties

Groetjes marjan

2

Re: Push up cakepops

Welke lagen/ingrediënten ga je gebruiken om ze te vullen?

3

Ik zat zelf te denken aan aardbeienbavarois of aardbeienvlaaivulling met slagroom. Dan ga ik de cake eerder bakken en invriezen. Ik denk dat ik ze zondag avond ga maken ivm de bavarois. Ik heb er ongeveer 25 nodig..

Ik heb ze nog nooit gemaakt is het veel werk?

Heb jij andere tips voor vullingen? Het gaat om een klas 6 jarigen  ;)

4

In een klas met kindjes van 6 zou ik kiezen voor makkelijk eetbare vullingen. Het eten van zo'n ding is best lastig motorisch gezien.
Voor mijn kids wilde ik ook pushup trakteren.
Ik ga ze vullen met 3 laagjes biscuit taart in een ster vormpje en er tussen in vers fruit. Lekker snel vullen dus :)

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

5

Dank je voor je reactie

Nog een vraagje.. Stel ik vul ze met botercreme met een smaakje. Als ik dan cake,botercreme en smarties doe. Kan ik ze dan al klaar invriezen? En dan zondag avond er uit halen om te ondooien?