Onderwerp: Bruidspaar geboetseerd
Ik heb 6 september een bruidstaart staan voor een hele goede vriendin van mijn dochter .
Dit bruidspaar komt op een cadeau taartje van 20 cm .
Wat vinden jullie ervan .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidspaar geboetseerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb 6 september een bruidstaart staan voor een hele goede vriendin van mijn dochter .
Dit bruidspaar komt op een cadeau taartje van 20 cm .
Wat vinden jullie ervan .
wat een mooi stel
op de foto zien ze er wel wat pips uit maar ik denk dat dat de foto is
dat is echt WOW !!
héél knap gedaan!
Heel erg mooi gemaakt!
Het lijkt inderdaad als of de bruidegom een beetje bedenkelijk kijkt, maar ik doe het je niet na!
Hoi Joke,
Ze zien er echt super mooi uit, vindt het echt geweldig gedaan.
Ga jij nog naar taart en trends?
Groetjes Vonn
Mooi!
Ik vind hem helemaal top ik heb zelf ook net een bruidspaar geklust maar mijn bruidegom,zakt steeds door zijn benen ondanks sate pennen zakt ie steeds scheef,en wil niet blijven staan, hoe heb jij dat gedaan
? Ben benieuwd
Ik ken het probleem die van mij de bruidegom had hetzelfde, maar ik ben ook heel ongeduldig, ik heb de gom 3keer overgedaan, de laastste keer weer opnieuw begonnen en de broek eerst liggend laten drogen ,de volgende dag het lijf gemaakt en steeds een dag gewacht en zo afgemaakt. Maar ik wil ook wel graag weten hoe het komt dat de benen inzakken.
Het is idd een goed idee de bruidegom in meerdere dagen te maken
Dan zijn de benen stevig genoeg voor het lijf. Dus dat ga ik de volgende keer proberen, heb nu uit eindelijk na diverse pogingen een bruidegom gemaakt die op zijn knietjes voor zijn bruid knield met een roos in zijn mond.
Groetjes patisjeetje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidspaar geboetseerd