1

Onderwerp: flets

hallo allemaal,

Volgende week mag ik voor mijn collega een bruidstaart maken.
Nu wil ze hem in de kleuren wit(licht cremekleurig) en zacht roze.
Die kleurcombi heb ik vaker gebruikt en vond ik erg flets en saai uitvallen.
Het moet een stapel van 4 hoog worden, de lagen om en om gekleurd, dus roze wit roze wit.
En dan decoreren met hartjes in de kleur van de desbetreffende laag.
Op de voorkant komt: to have, to hold, to love te staan, in de tegengestelde kleur. (volgen jullie me nog???  :D )
Wat moet ik er nu aan doen om het minder saai en flets te krijgen??
Ze willen niet meer kleuren er bij of roosjes bijvoorbeeld...
Ik weet t ff niet...  :think:

Thnx vast!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: flets

Hmmm, als zij hem zo willen dan heb je er denk ik alles aan gedaan. Misschien is hij in jouw ogen dan saai en flets, maar vinden zij hem juist chique, elegant en mooi! Ook kun je bijvoorbeeld een prachtige roos maken (zoals anouckjewel?!) en dan het hart donkerder en uitlopend naar haar zachtroze of cremekleur en die dan apart erbij leveren, zodat ze zelf kunnen kiezen nog om hem wel of niet erbij te plaatsen.

Ik zou denk ik een paar voorstellen doen en hem zo maken zoals zij willen. Het is hun bruiloft, dus ook aan hen om te bepalen wat ze mooi vinden en zouden willen. Tips en adviezen geven mag altijd denk ik, maar als ze het dan nog niet willen, zou ik het erbij laten.

Succes!

3 Laatst bewerkt door anouckjewel (25-08-2013 18:33)

Ik denk dat je ervoor moet waken dat het geen babyshowertaart wordt.
Het roze wat ik gebruikt heb is de burgundy van Wilton, die is niet zo babyroze.
Hier een link naar de taart: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127487073
Maar als het erg zacht roze moet zijn dan is alles babyroze.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

Daar ben ik idd bang voor. Ik vind de kleur van jouw roos persoonlijk veel mooier.  Maar t moet echt zacht (baby) roze zijn. Ik ga mijn best doen,  ik zal vrijdag wel ff een foto plaatsen van het eindresultaat.
Thnx!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

5 Laatst bewerkt door chocotoetje (26-08-2013 17:06)

...

6

dit is m geworden.
en ik ben e helemaal niet happy mee, omdat ik hem niet zo strak kreeg als anders en omdat t totaal niet mijn smaak is en gewoon... blech!
ben benieuwd wat haar reactie is, vanaaf zal ik t horen!

https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1000752_425783840874850_1435785225_n.jpg