1

Onderwerp: Spannend, eerste bruidstaart

Een aantal weken geleden kreeg ik een berichtje via facebook of ik een bruidstaart kon maken (bruidspaar ken ik niet, wel hun zus die mij benaderde). Ik doe het bakken voor de hobby en hier en daar een opdracht voor een bekende dus dat was wel even slikken. :rolleyes:  Ik zei dat het kon, afhankelijk van de wensen.

De wens was een stapeltaart voor 9/10 personen... :think:  Uitgelegd dat dit dan alleen kon met dummies.. Uiteindelijk een taart van 20 cm met een bijpassende drum. De taart moest in 3 kleuren blijven, wit, zilver en roze en graag 4 rozen bovenop en 1tje ervoor. Daarnaast een vlinder op de rozen en de taart en de drum afgewerkt met een lintje.

Hier het resultaat, samen gemaakt met mijn moeder (die houd van bloemen maken dus kon flink los). Maar pff zo bruidstaart is wel heel heftig, hihi. Is toch een bijzondere dag.  :)

Wij zijn in ieder geval tevreden en kreeg al een berichtje dat het bruidspaar de taart geweldig vond en hij heerlijk smaakte  :Y

https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1234396_4658936690101_2120676876_n.jpg

het is een chocoladebiscuit gevuld met pure chocoladecrème en abrikozenjam.

Bakgroetjes

Re: Spannend, eerste bruidstaart

Hoi,

Hij ziet er dan ook mooi strak uit. Mooi gemaakt.

3

Mooie taart, mooie bloemen erop. Foto is ook mooi gemaakt met die glazen erbij.  :thumb:

4

Prachtige bloemen en een nette taart!

Sweet as sugar and everything nice

5

Bedankt voor de complimenten , doet een mens altijd goed  :o