Onderwerp: meest gevraagde vulling
Binnenkort sta ik op een marktje en ga kijken of ik mijn taartjes kan verkopen. Nu vraag ik mij af wat de meest gangbare vulling is voor in een taart en wat mensen lekker vinden? Wie weet dit?
Dank
Denise
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » meest gevraagde vulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Binnenkort sta ik op een marktje en ga kijken of ik mijn taartjes kan verkopen. Nu vraag ik mij af wat de meest gangbare vulling is voor in een taart en wat mensen lekker vinden? Wie weet dit?
Dank
Denise
Vaak hoor ik een jam i.c.m. bbr
Ik doe standaard aarbeivaalfruit, slagroom en botercreme
Frambozenmousse, chocolademousse en banketbakkersroom. Niet samen in 1 taart hoor .
Vaak hoor ik een jam i.c.m. bbr
Wat is bbr?
ladylisa1991 schreef:Vaak hoor ik een jam i.c.m. bbr
Wat is bbr?
Oja banketbakkersroom
Blijft moeilijk maar neem jullie ideeën mee. Geweldig dat er zo snel wordt gereageerd
Ik vul heel vaak met frambozenjam, frambozencreme en witte choco creme, afgesmeerd met witte choco ganache
Ik vul heel vaak met frambozenjam, frambozencreme en witte choco creme, afgesmeerd met witte choco ganache
Deze lijkt mij wel zwaar of valt dat mee? Volgens mij houden er ook niet heel veel mensen van witte choc.
anouckjewel schreef:Ik vul heel vaak met frambozenjam, frambozencreme en witte choco creme, afgesmeerd met witte choco ganache
Deze lijkt mij wel zwaar of valt dat mee? Volgens mij houden er ook niet heel veel mensen van witte choc.
Als vulling smaakt witte choco heel anders dan een blokje en mijn ervaring is dat veel mensen er dan dol op zijn.
Slagroom, choco ganache en aardbeienjam!
anouckjewel schreef:Ik vul heel vaak met frambozenjam, frambozencreme en witte choco creme, afgesmeerd met witte choco ganache
Valt wel mee hoor, ik doe er meestal diepvriesframbozen in, dat maakt m wat frisser.
De creme maak ik door bc van de mix 1:1 te mengen met de ganache.
Oke ik heb genoeg ideeën thanks allemaal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » meest gevraagde vulling