1

Onderwerp: cupcakes invriezen of toch niet handig????

ik moet binnenkort cupcakes maken, maar door tijdgebrek wilde ik dit van te voren doen.
Kan ik cupcakes dus invriezen?
is het beste dan om ze dan nog niet te besmeren met botercreme en nog niet te decoreren?

Party without cake is just a meeting.

2

Re: cupcakes invriezen of toch niet handig????

Ik hou dit topic even in de gaten, want ik zit met hetzelfde probleem.

3

Ja je kunt cupcakes invriezen maar als je een toef erop wil moet dat later. Ik vind als je later kunt decoreren, moet je het doen. Maar als het echt niet anders kan kun je ook een cupcake met daarop fondant in de vriezer doen  :Y

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Je kan ze inderdaad prima invriezen! In een uurtje zijn ze ontdooid. Ik zou ook pas decoreren als je ze hebt ontdooit.

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

bij taart heb ik altijd als ik de biscuit invries t gevoel dat hij droog is na het ontdooien...

krijg je daar bij cc's ook geen last van?

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

bedankt voor jullie antwoord,
ga ze van te voren bakken en na het afkoelen gelijk invriezen, en later decoreren.....

Party without cake is just a meeting.

7

:thumb:  veel succes&plezier! Leuk als je nog eens een fotootje kunt laten zien van je creatie

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

pennyroyaltea schreef:

bij taart heb ik altijd als ik de biscuit invries t gevoel dat hij droog is na het ontdooien...

krijg je daar bij cc's ook geen last van?

Helemaal geen last van..anders zou ik het ook zeker niet doen. Gewoon zelf eens proberen.

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake