1

Onderwerp: combivullingen

Hallo,

Wie  kan mij zeggen of onderstaande combi lekker is

1 laag vulling met lemon curd en citroenbavarois en 1 laag vulling verse aardbeienmousse. En de botercreme naturel houden.

Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik moet namelijk een taart vulllen met frisse fruit smaken. Het liefst gebruik ik vers fruit en geen jam.

Alvast bedankt voor je bericht.

2

Re: combivullingen

geen ervaring mee, maar wel met lemon curd en aardbeienmousse; da's heul lekker :Y
Die citroenbavarois erbij moet kunnen lijkt me :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Lijkt me lekker, maar geen ervaring mee...

Evt. toch een laagje aardbeienjam onder je aardbeienmousse (zoals de curd onder de citroenbavarois) lijkt me ook erg lekker.

Heb jij lekkere recepten voor de citroenbavarois en aardbeienmousse? Vers wil bij mij op de een of andere manier nog wel eens mislukken nl....

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

De aarbeienmousse heb ik van deze site. 250 gr aardbeien, 60gr suiker, beetje limoensap, gelatine en slagroom. Staat onder recepten. Deze is nog nooit mislukt en heel succes vol bij de proevers. Citroenmousse heb ik nog niet gemaakt, maar deze neem ik ook van deze site.
Zojuist voor het eerst lemon curd  gemaakt en tussen taartje gesmeerd, beetje botercreme erop en slagroom erbij en het smaakte heerlijk.

Ga de combi gewoon proberen en hoor wel wat de reacties zijn. Heb nog 2 weken om te proberen.

5

De aarbeienmousse heb ik van deze site. 250 gr aardbeien, 60gr suiker, beetje limoensap, gelatine en slagroom. Staat onder recepten. Deze is nog nooit mislukt en heel succes vol bij de proevers. Citroenmousse heb ik nog niet gemaakt, maar deze neem ik ook van deze site.
Zojuist voor het eerst lemon curd  gemaakt en tussen taartje gesmeerd, beetje botercreme erop en slagroom erbij en het smaakte heerlijk.

Ga de combi gewoon proberen en hoor wel wat de reacties zijn. Heb nog 2 weken om te proberen.