1

Onderwerp: Aardbeien mousse zonder verse aardbeien?

Is er een alternatief voor verse aardbeien? Ik bedoel dan geen diepvries aardbeien.

2

Re: Aardbeien mousse zonder verse aardbeien?

Patidess? Of die van Mona.. aardbeienkwark is dat

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Volgens mij kan je de smaak (en kleur) ook krijgen door aardbeiensiroop te gebruiken. Teisseire is zo'n merk van siropen.

4

Aardbeienjam of vlaaivulling aardbei

5

Je kunt ook kloppuddig (saroma) door slagroom kloppen...
Maar niet iedereen vindt dat lekker.

Dat is toch een TAART waard!

6

Nikkiiieee schreef:

Aardbeienjam of vlaaivulling aardbei

Heb je dat zelf wel eens geprobeerd?

7

Ja, beide.

Aardbeienjam of viervruchtenjam (vind ik zelf lekkerder) doe ik door mix van slagroom & monchou en vlaaivulling kun je gewoon als 1 laag doen met dijkje creme.

Ik heb voor een bestelling ook wel eens kersen en abrikozenjam in 1 taart gedaan, met een dijkje gespoten eromheen en ze zeiden dat het niet droog was dus als je het zonder slagroom wilt maken kan dat ook best. :)

Succes!

8

wat ik vaker doe en heeeeel goed in de smaak valt ;) is botercreme mix aanmaken. Ik gebruik dan de siroop uit een blikje aardbeien op siroop ipv het water, en als ik de boter erdoor gemixt heb doe ik de aardbeitjes er nog extra doorheen. Maar mag ik vragen waarom je geen verse aardbeien wilt gebruiken?

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

9

Rabbeltje schreef:

wat ik vaker doe en heeeeel goed in de smaak valt ;) is botercreme mix aanmaken. Ik gebruik dan de siroop uit een blikje aardbeien op siroop ipv het water, en als ik de boter erdoor gemixt heb doe ik de aardbeitjes er nog extra doorheen. Maar mag ik vragen waarom je geen verse aardbeien wilt gebruiken?

Nu zijn ze nog betaalbaar maar over een paar weken niet meer.