Onderwerp: paarse bruids sweettable met orchideeen, berkenhout, macarons...
...petit fours én cupcakes! Zo'n leuke opdracht! Alvast mijn excuses voor de vele foto's... Een beetje belachelijk is het wel...
Maar ja, de eerste sweet table he?
De complete (mini) sweet table, in het krappe halve uurtje dat ik nog over had even snel op de foto gezet, in mijn achtertuin. Dank u zonnetje! Alle etagères, taartenstandaards etc heb ik zelf gemaakt. Sterker nog, ik heb zelf met een kettingzaag de boom ervoor staan omzagen hier op onze boerderij! Girl powerrrrrrr!
Bruidstaart met paarse orchideeen, gevuld met witte chocoladecreme en stukjes chocola en passievruchten confiture. Gossiemikke, wat hadden we ruzie, deze taart en ik...
Zo leuk om te doen, deze lekkere macarons! Het bruidspaar wilde graag per 'portie' één macaron gevuld met caramel en zeezout, en één macaron gevuld met passievruchtenconfiture. Om er een geheel van te maken, ben ik lekker aan de freubel geweest. Ik vond ze zo cute!
Petit fourtjes, leuk om te eten en leuk om te zien, minder leuk om te maken... Maar het is weer gelukt! Alleen, snif snif, zijn 's nachts mijn mooie bloesempjes zacht geworden... Boehoehoehoe!!!
Gevuld met frambozenconfiture.
En als laatste de cupcakes, gevuld met frambozenconfiture en een toef van champagnecreme. Mét, potdikkie, zacht geworden hortensiabloemetjes. Snik.... Is me nog nooit gebeurt, ik snap er niks van... Voortaan gaan ze er op locatie pas op!
Op locatie nog leuk aangekleed met extra bloemetjes, losse pareltjes, bordjes, en andere ditjes en datjes. Ik ben zo benieuwd wat het bruidspaar ervan vond! Wat vinden jullie ervan?
ps: de 26ste staat de orchidee op de workshop agenda in mijn atelier