1

Onderwerp: mijn allereerste bruidstaarten!

Vandaag mijn allereerste bruidstaarten afgeleverd, beide van chocolade, afgewerkt met een kanten lint en dezelfde rozen als in het bruidsboeket en de corsages. Ik heb niet met ganache gewerkt maar gewoon melkchocolade van callebaut en witte chocolade gesmolten en over de taarten heen gegoten zodat je echt zou zien dat de chocolade uitliep zeg maar. Dat is hoe het bruidspaar het wilde hebben. Balen was wel dat op locatie waar ik de taarten stapelde en versierde de keuken echt bloedheet was dus heb heel snel moeten werken zodat het niet teveel zou smelten en daarna heb ik ze snel in de koeling gezet, de reactie van het bruidspaar was super, ze vonden de taarten boven verwachting en waren er helemaal weg van! Een mooier compliment kun je niet krijgen dacht ik zo ;)

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1170683_494985050591267_770526152_n.jpg

2

Re: mijn allereerste bruidstaarten!

erg leuk. een keer wat anders. foto's hadden wat duidelijker gemogen ;)

Ik denk en kijk in "taart"

3

Foto is idd nogal onduidelijk: heb het aangepast dat wanneer je op de foto klikt je een iets grotere versie ziet  ;)

4

wat een leuk idee zeg...is erg mooi geworden

5

dank jullie wel!! ben ook best trots op het eindresultaat en het bruidspaar heeft erg leuke reacties gekregen.

Karin09, bedankt voor de aanpassing, is idd een stuk beter zo! :thumb: