Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemenmand, Nijntje, Ariel en meer
Pagina's 1
wouwww
Heel mooi...en wat een goed idee van die koekjes rondom te doen. Geeft een heel leuk effect
Dank jullie wel.
Koekjes leken me een leuk idee.
Ze werden wel zacht en soppig.
Dus iemand een idee hoe ik dat
kan voorkomen?
Dank jullie wel.
Koekjes leken me een leuk idee.
Ze werden wel zacht en soppig.
Dus iemand een idee hoe ik dat
kan voorkomen?
Mss aan één kant in de chocolade dopen, dit laten uitharden en dan pas de koekjes er tegenaan?
Thanks voor de tip
Super leuk zeg! Ziet er mooi uit!
Afgelopen weekend een flinke uitdaging gehad.
Twee taarten op een dag.
Ik en zwarte fondant dat ging niet goed. Minnie heb ik 2x opnieuw bekleed. De zwarte fondant bleef scheuren.
En de Papa Roach taart scheurde ook. Gelukkig vond de jarige die scheuren wel bij het thema passen.
Het zwarte gedeelte van de letters bleven een beetje bedekt met poedersuiker. Mocht iemand een idee hebben hoe ik dat kan voorkomen/verhelpen dan hoor ik het graag.
Leuke taarten!!
Zelf vind ik zwart ook vervelend en soms wat plakkerig .
Misschien door de temperatuur?
Ze zijn in elk geval leuk geworden 
Wat slim opgelost!
leuk gemaakt 
Het zijn allemaal stuk voor stuk leuke taarten
Maar ik heb ze samengevoegd in één topic. Als je op één dag meerdere taarten post, mogen die gebundeld in één topic, zo blijft er voor iedereen een plekje in de actieve topic lijst 
Oké sorry en dank je wel. Nog effe wennen hier
Leuk effect met de koekjes aan de zijkant van de taart! Idd even insmeren met chocolade en dat lijkt me ook weer extra lekker.
Leuk effect met de koekjes aan de zijkant van de taart! Idd even insmeren met chocolade en dat lijkt me ook weer extra lekker.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemenmand, Nijntje, Ariel en meer