Ik heb laatst twee harde koekjes gebruikt.. Kies ( of bak zelf) een rechthoekig koekje in de maat die je wilt hebben. Desnoods snijd je hem iets af, dit wordt het beeldscherm.. Voor de voet halveer je zo'n zelfde koekje.. Beide bekleed je met wit fondant en druk voorzichtig de cocktailprikkers door het grote koekje.. Daarna doe je een beetje lijm op de voet en steekt de uiteinden van de cocktailprikkers daarin.. Nachtje laten drogen en de basis is af..
De volgende dag plak je met zwarte fondant het 'scherm' vast.. laat wel de zijkanten vrij met wit fondant.. met een naald prik je kleine gaatjes aan de zijkanten van het zwarte scherm.. Dit worden je geluidsboxen..
Een muis maak je door een klein bolletje fondant te rollen die taps toeloopt.. Met een mesje maak je daar vervolgens de knopjes op.. Wijd een cirkel uit die iets groter is dan de muis zodat je die als muismat kan gebruiken.
Voor het toetsenbord snijd je een rechthoekig stuk fondant uit en vervolgens maak je met een mesje de toetsen erin..
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je mijn uitleg een beetje begrijpt.
Succes
Er is altijd een reden voor taart en anders verzin ik hem wel!!