Re: *schaam* ik liep heel erg achter... 11 totaal verschillende taarten ;)
De roosjes zijn super mooi 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » *schaam* ik liep heel erg achter... 11 totaal verschillende taarten ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De roosjes zijn super mooi 
weer bedankt voor alle reacties!
@karin, sorry vond de Sint cc beetje erg laat en was niet zo enthousiast over de vrachtwagen dat ik m de 3D rubriek waard vond 
Wordt helemaal happy van alle reacties! Echt lief
Wat en mooie bumba taart heb je gemaakt. Echt gaaf!!! Mijn dochtertje word over 2 weken 1 jaar en wil graag deze taart maken. Hoe heb je de ballen bevestigd? Hoe heb je de touw gemaakt? Van marsepein? Ik kon het niet zo goed zien. Heb je het ook vastgemaakt in de hand met cocktailprikkers?
Gr. Shai
@Shai bedankt voor je leuke reactie. Bumba is van fondant, anders zakte hij in. Ik heb geen cocktail prikkers gebruikt, het draad is van flower wire. Dus waar ik normaal m'n bloemen mee maak. De bolletjes zitten met tyloselijm en veel geduld
vast.
Succes!
Hele mooie parade, prachtig strak die taarten 
Wat een mooie taarten, hoe heb je de Bumba letters gemaakt.
Mag ik je Bumba taart opslaan?
De Bumba letters heb ik 3x uitgestoken.
De achterste iets dikker zodat ik die iets plat kon drukken (en hij iets groter werd) de kleur daarna iets minder dik, ook iets platgedrukt zodat hij kleiner is dan de achterste en de voorste op normale dikte.. Beetje lastig uitleggen hoop dat t zo duidelijk is 
En natuurlijk mag je m opslaan!
Ik vind ze prachtig! En ik vind het heerlijk dat je ze niet helemaal volgeplakt hebt met van alles (mijn valkuil) 
Geweldig!!! ze zijn allemaal heel professioneel ! maar die van Jennifer en vooral van Bumba zijn mijn favorites.

Wow, wat een super Bumbataart!
Heb je de letters geprint vanuit Word, zoja welk lettertype?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » *schaam* ik liep heel erg achter... 11 totaal verschillende taarten ;)