Onderwerp: Tips voor letters recht op taart te krijgen?

M'n kopje zegt het al;
Wie heeft tips om de uitgestookte/getapte letters recht op je taart te krijgen.
Ik begin altijd recht maar eindig vaak op een andere hoogte dan ik begon..... :(

Re: Tips voor letters recht op taart te krijgen?

Ik lees even mee... :9

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

Ik doe het altijd op het blote oog, dat gaat vaak wel goed! Als ik het even controleer doe ik altijd een liniaal onder de letters houden en dan verplaats ik ze indien nodig.

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4

Wat ik weleens doe is een strook wat dikker papier afmeten op de goede hoogte. Evt. Bij een hoekje met een beetje crisco vastplakken.
Deze zet ik dan tegen de taart aan en zo weet ik dat ik op dezelfde hoogte blijf.

5

Mirie schreef:

Wat ik weleens doe is een strook wat dikker papier afmeten op de goede hoogte. Evt. Bij een hoekje met een beetje crisco vastplakken.
Deze zet ik dan tegen de taart aan en zo weet ik dat ik op dezelfde hoogte blijf.

:Y  :Y bijvoorbeeld met bakpapier
Of met behulp van een lineaaltje een (bijna niet zichtbaar) lijntje aanbrengen op de taart

6

Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde in jouw topic over de geboortebal Desirée...:)
Ik heb ze op die bal ook niet recht kunnen krijgen en op een bal is het lastig lijntjes/streepjes te trekken of te werken met stroken papier.

Op taart vind ik het ook altijd een 'dingetje' hoor. Mis een timmermansoog.

7 Laatst bewerkt door djehr (16-08-2013 10:04)

babycake schreef:

Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde in jouw topic over de geboortebal Desirée...:)
Ik heb ze op die bal ook niet recht kunnen krijgen en op een bal is het lastig lijntjes/streepjes te trekken of te werken met stroken papier.

Op taart vind ik het ook altijd een 'dingetje' hoor. Mis een timmermansoog.

Dat van de babybal ben ik nog over aan het nadenken hoe dat het makkelijkst kan.
[edit] heb in het topic inmiddels een tip neergezet waarvan ik hoop dat het werkt...

8

:D
Gelezen!!

Bedankt voor de tips  :thumb: