1

Onderwerp: Oef voorlopig niet nog een keer

Mijn eerste grote opdracht, 60 personen.. En wat een tegenslagen!! Alles wat mis kon gaan ging ook echt mis.. Bloed zweet en tranen, bijna opgegeven maar toch doorgezet..

Gelukkig was de klant laaien enthousiast en kreeg zelfs meer betaald dan mijn vraagprijs :D :D

Dus toch met enige trots show ik mijn aller eerste echt stapeltaart!! :D :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQDNMVKA.jpg

Ik zie zelf nog allerlei verbeterpuntjes voor de toekomst dus daar word aan gewerkt.. Feedback is een leerzaam cadeautje dus meer dan welkom

2

Re: Oef voorlopig niet nog een keer

ziet er goed uit hoor  :thumb:

Wat viel er zo tegen dan?
Het ziet er erg leuk uit!  :thumb:

4

Ik mocht hem volledig naar eigen invulling maken.. Enige vraag was een vrouw met confetti bovenop (uitnodiging was foto van jarige die confetti opgooit)

Dus ik had bedacht om de bovenste laag red velvet te maken maar dit werd niet mooi hoog, toen naturel biscuit gebakken maar deze brak toen ik hem uit het blik wilde halen dus flinke achterstand en door mijn eieren heen..

Daarbij was een lap fondant uitrollen voor een 30cm best pittig vond ik en kreeg dan ook helaas een kleine vouw erin :(

Achja ik ben een ervaring rijker en heb veel geleerd tijdens het proces..

BEDANKT VOOR DE COMPLIMENTEN :D

5

vind em toch super geworden hoor!!
Mooie puzzel, schitterend resultaat!
:thumb:

6

Kruimeleyn schreef:

vind em toch super geworden hoor!!
Mooie puzzel, schitterend resultaat!
:thumb:

Dankje  :)

7

hij is leuk geworden, en ik snap je gevoel.... O-)

heb net zelf ook een 'bloed, zweet en tranen + bijna opgeven' taart klaar....   :D
Zal 'm vanavond wel 's posten, als ik minder negatief er over ben zelf omdat ik er wat afstand van heb kunnen nemen...   :lol:

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)