Onderwerp: Ponystal, pop, VW-busje en bloempot
Hoog tijd om nog eens wat taarten te posten...
De eerste is alweer van een hele tijd geleden, maar nog niet gepost en ik vind hem nog altijd leuk: de ponystal uit een boek van Debbie Brown... Het meisje voor wie de taart bestemd was, hield enorm van paarden, en dan vond ik deze wel gepast. Ze was er dan ook heel blij mee...
Een tijdje geleden koos een vriendin deze taart voor de verjaardag van haar dochter (ook uit een boek van Debbie Brown). Dit was het proefexemplaar om het recept uit te testen, en het kleedje en het konijn eens te proberen. We hadden namelijk het idee opgevat om het kleedje van de jarige na te maken en het konijn van de jarige (haar favoriete knuffel), zodat de taart eigenlijk zo'n beetje de dochter in het klein was... Iedereen herkende het direct, dus missie volbracht.
Een VW-busje stond al lang op mijn wishlist en een tijdje geleden was ik plots ziek gevallen net voor de workshop. Dat was even balen maar nu kreeg ik dan toch een herkansing en dit was het resultaat:
Begin deze maand werd m'n oma 87 en gezien het toch al een mooie leeftijd is, vond ik niet dat ik deze in stilte voorbij kon laten gaan. Toen ik toekwam en haar zei "hier een bloemeke voor je verjaardag", keek ze eens goed en zei toen "mag ik een stomme vraag stellen??" en toen gebaarde ze "is het eetbaar??" :-)) Ze was er heel blij mee!