Onderwerp: spongebob
oké ik moet toegeven spongebob en patrick zijn wat aan de dikke kant, maar ja dat heb je van al die krabburgers hé
gevuld met limoenbavaroise en slagroom met ananas. Het huisje is ook van biscuit
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » spongebob
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oké ik moet toegeven spongebob en patrick zijn wat aan de dikke kant, maar ja dat heb je van al die krabburgers hé
gevuld met limoenbavaroise en slagroom met ananas. Het huisje is ook van biscuit
Ik heb een hekel aan spongebob, maar deze vind ik echt heel gaaf!
Ik vind 'm super leuk!
De vulling klinkt ook heerlijk,jammie!
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan met de ananas vulling?
Ik dacht namelijk dat dat niet zou gaan in combinatie met slagroom ivm het zure van de ananas,dat het de slagroom aan zou tasten,
( hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..)
thx
ananas in slagroom gaat prima hoor. Gewoon ananas in blokjes snijden en even uit laten lekken in en vergiet. Slagroom kloppen en op de taart doen en dan ananas er op leggen.
Ananas gaat niet goed als je het wil pureren en dan in mousse of dergelijke wil verwerken. Dan dien je het vooraf eigenlijk eerst te koken. Maar zolang je het gewoon in blokjes snijdt en het goed uit laat lekken kun je het bij heel veel dingen doen.
Heel erg mooi gemaakt!! Echt top
dank je
Heel erg stoer! Laat deze maar niet aan mijn vriend zijn want (ja hij is al 32) vind spongebob echt geweldig haha.
Heel erg stoer! Laat deze maar niet aan mijn vriend zijn want (ja hij is al 32) vind spongebob echt geweldig haha.
lol hij is vast niet de enige
Ik vind 'm super leuk!
De vulling klinkt ook heerlijk,jammie!![]()
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan met de ananas vulling?
Ik dacht namelijk dat dat niet zou gaan in combinatie met slagroom ivm het zure van de ananas,dat het de slagroom aan zou tasten,
( hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..)
Dank je! Ga het gauw een keer proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » spongebob