1

Onderwerp: mijn eerste schoentjes :)

hai allemaal,

mn zus is jarig en tja.. die moet tracteren op het werk. Nu is mijn zus een echte ehm.. verzorgde dame???:)
T maakte der niet uit, ik mocht los ... dus de kans gegrepen om mn eerste schoentjes ( met een template) eens te proberen..
de deksel waar de schoentjes op staan is van piepschuim.
Taart zelf is gevuld met vanille creme met stukjes witte chocolade en frambozen en een laagje frambozenjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GYZQR37L.jpg

feedback en commentaar is altijd welkom :)

gr Pien

Re: mijn eerste schoentjes :)

Mooi gedaan

3

erg leuk voor de eerste keer

4

Super. Slim bedacht om de deksel van piepschuim te maken. Smeer je die dan wel af? Want ik neem aan dat je anders de structuur van het piepschuim blijft zien.

5

dank dames:)

@milis.
Ik smeer piepschuim niet af... bestrijk t alleen met een beetje water zodat het fondant blijft plakken. Ik bekleed hem wel wat dikker ivm de structuur van t piepschuim inderdaad,,,, doe ik ook zo met dummies.

Kom deze zo ook nu tegen. Gefeliciteerd met je zus!
Mooi zeg. Ziet er sjiek de friemel uit!  :D De schoentjes zijn ook echt mooi geworden met die hoge bandjes, die ook nog eens mooi rechtop blijven hangen.

7

Thanks Miep :) m'n zus is ook zo een sjiek de friemel
Itt mij lol

Bandjes gewoon wat dikker gumpaste en ff ondersteunen ... Moet er echter toch maar eens een nieuwe spons voor kopen ... Keuken rol krijg ik niet mooi in een balletje :(

8

prachtig!!!
erg mooi geworden !

gr.uit egmond!!!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

9

Iedere "verzorgde dame" is denk ik wel hartstikke blij met zo'n taart

:thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

10

thanks dames :)

11

prachtig!

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

12

dank je wel :)

13

Ik vind je taart echt geweldig! Mag ik vragen welke template je voor de schoenen hebt gebruikt????

Alvast bedankt!!!

14

dank je :)

ehm...pffff..volgens mij heb ik uiteindelijk een combinatie gemaakt van 2 template's die ik online ( vnl bij cakecentral) gevonden had.
Drogen deed ik op een borrel/shot glaasje..deze was in mijn geval precies hoog genoeg.

Als je niks kan vinden bij cakecentral.. geef ff een gil, dan zoek ik in mijn pc en mail het je anders even.

gr PIen

15

Zou je het me willen mailen?  :o

16

@Tyli

Ik heb je gemaild.. dat je mij even moet mailen:)
Ik kan hier geen bijlage aan toevoegen.

gr PIen

17

je hebt ze als t goed is binnen.

succes ermee:)