1

Onderwerp: Boot taart

Beste taartbakkers.

Met bewondering kijk ik altijd naar de foto's van de mooie taarten. Ik ben nu regelmatig ook taarten aan het bakken. Het gaat steeds beter.
Ik heb een vraag en hoop dat er iemand mij zal kunnen helpen.
Mijn zusje is op de boot van Indonesie naar Nederland geboren.
Dit jaar wordt ze 50. Ze heeft aan mij gevraagd of ik een taart in de vorm van een boot wil maken, zo'n echte ouderwetse passagiersboot.
Help help, wie kan mij aan ideeen helpen ? Jullie zijn allemaal zo goed, er is vast wel iemand die mij op weg kan/wil helpen.
Hoor het graag van jullie.
Met hartelijke dank,
Indoriboet

2

Re: Boot taart

indoriboet schreef:

Beste taartbakkers.

Met bewondering kijk ik altijd naar de foto's van de mooie taarten. Ik ben nu regelmatig ook taarten aan het bakken. Het gaat steeds beter.
Ik heb een vraag en hoop dat er iemand mij zal kunnen helpen.
Mijn zusje is op de boot van Indonesie naar Nederland geboren.
Dit jaar wordt ze 50. Ze heeft aan mij gevraagd of ik een taart in de vorm van een boot wil maken, zo'n echte ouderwetse passagiersboot.
Help help, wie kan mij aan ideeen helpen ? Jullie zijn allemaal zo goed, er is vast wel iemand die mij op weg kan/wil helpen.
Hoor het graag van jullie.
Met hartelijke dank,
Indoriboet

Ik denk dat je hier niet handig staat om hulp te krijgen bij jouw vraag. Probeer het eens in de rubriek "bakken voor anderen" en open daar een nieuw topic met jouw vraag.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Je krijgt je eigen topic in decoreren, je wilt de taart zelf maken toch?

Move to ~> Decoreren

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Heb je een afbeelding van het soort boot wat het moet worden? Of een linkje? Want dan kunnen we wat gerichter meedenken hoe je zoiets zou moeten maken...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)