1

Onderwerp: zo'n gezellige, vrolijke taart!

:+  :o  ;)

https://lh5.googleusercontent.com/--sZdo5iX2n0/UgX4M-pQF5I/AAAAAAAAZP4/EGU4lYD7Jpw/s640/IMG_7836%2520%2528Kopie%2529.JPG

Gevuld met aardbeienmousse met Japanse wijnbessen en rode vruchtensaus, afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in marsepein.

oh ja, voor de zoekfunctie O-)  het gaat over Minecraft :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: zo'n gezellige, vrolijke taart!

Ja, da's Minecraft! Lekker klussie met al die vierkantjes! ;) En de vulling, oeioei: dat klinkt lekker. En ik ben heel benieuwd naar die Japanse wijnbessen.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

:shh: ik heb een impressiematje met vierkantjes O-)
Op die vierkantjes her en der verschillende andere kleuren geplakt en geverfd; anders krijg je het nooit een beeeeeetje strak volgens mij :s  ;)

Enneuh, dit zijn Japanse wijnbessen  :9  https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/1098066_408577042585568_1051712288_n.jpg

4

Lekker he, die wijnbessen. Helaas vinden de vogels in mijn tuin dat ook... Ik denk dat we maar eens een vogelverschrikker moeten gaan knutselen of zilverpapier op hangen... Wij eten de bessen namelijk liever zelf op. Ze smaken een beetje als frambozen.
Minecraft, ik heb er nog nooit van gehoord. Titel is cynisch bedoeld?

Tieneke

5

uhhh Tineke ik wil wel ff regelmatig in jouw tuin komen  hoor  :lol:  :lol:  :lol: ja ben ff  meelig ,maar ze lijken mij ook erg lekker en kende ze niet .
grt Carla

6

Tante Tien schreef:

Lekker he, die wijnbessen. Helaas vinden de vogels in mijn tuin dat ook... Ik denk dat we maar eens een vogelverschrikker moeten gaan knutselen of zilverpapier op hangen... Wij eten de bessen namelijk liever zelf op. Ze smaken een beetje als frambozen.
Minecraft, ik heb er nog nooit van gehoord. Titel is cynisch bedoeld?

Ze zijn heerlijk! De vogels laten ze hier redelijk met rust, gelukkig! De hond ook, die plukt de frambozen en aardbeien wel, maar deze lukt 'm niet :D

Neuh hoor, titel is helemaaaal niet cynisch.... O-) ..... :o ...  :Y  ;)
Je kunt er niks mee :nooo  het is een compu-spelletje, bruin is grond/aarde, groen is gras en grijs zijn de stenen waar je mee kunt bouwen....

7

Een beetje als frambozen dus; lekker! En mooie foto ook ervan!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

carol schreef:

uhhh Tineke ik wil wel ff regelmatig in jouw tuin komen  hoor  :lol:  :lol:  :lol: ja ben ff  meelig ,maar ze lijken mij ook erg lekker en kende ze niet .
grt Carla

Jij mag gerust komen hoor, ben ook melig...

Tien