1 Laatst bewerkt door carol (05-08-2013 13:33)

Onderwerp: een meisjes Bumba,zo leuk

ik vond het erg leuk,om een meisjes Bumba te maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZQGCQJGK.jpg
en ja ik ben de schoentjes vergeten,waarschijnlijk was ik toch een beetje over verhit  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SXCPPANQ.jpg
taart groetjes Carla

2

Re: een meisjes Bumba,zo leuk

Super leuk :thumb:  :thumb:  :Y  Hoe heb je de letters gemaakt? en wat soort alfabet gebruikt je? ik wil zo graag die type letters! :Y

3

deze komen uit Amerika en zijn hier niet verkrijgaar helaas.

4

Erg leuk!!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Wat een liefje!

Als het hier zo doorgaat, moet er voor mijn dochters tweede verjaardag ook een bumbataart komen..
Kleine verslaafde..

.. Want taart kan altijd!!

6

wat een sweetie!

7

Wat een sweetie van een bumba :Y

En May bij patchshopgirl kan je deze volgens mij kopen!

8

Leuk!!!

9

Mooi hoor!!!!

10

Och wat een schattige taart!!! Lief hoor!

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

11

Och wat een schattige taart!!! Lief hoor!

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

12

ik heb nog ff gekeken bij de patchshopgirl,maar zag ze niet,ik dacht kan ik andere ook blij maken,maar helaas  :/  Daan en dank jullie weer voor de leuke reaktie´s  :thumb:
taartgroetjes Carla

13

carol schreef:

ik heb nog ff gekeken bij de patchshopgirl,maar zag ze niet,ik dacht kan ik andere ook blij maken,maar helaas  :/  Daan en dank jullie weer voor de leuke reaktie´s  :thumb:
taartgroetjes Carla

Ik heb ook nog even gekeken en wel gevonden bij bakspullen en dan alfabet en cijfers.
Misschien niet helemaal dezelfde maar het ontloopt mekaar niet zoveel

14

carol schreef:

taartgroetjes Carla

Ik heb ook nog even gekeken en wel gevonden bij bakspullen en dan alfabet en cijfers.
Misschien niet helemaal dezelfde maar het ontloopt mekaar niet zoveel

15

carol schreef:

taartgroetjes Carla

Misschien niet helemaal dezelfde maar het ontloopt mekaar niet zoveel :D

16

Ik vind je strikjes beeldig!! En hoe je de bloemen zo divers hebt gemaakt... ik vind em prachtig en mis zelfs zn voetjes niet  :lol:

17 Laatst bewerkt door Jelly (22-08-2013 22:16)

carol schreef:

deze komen uit Amerika en zijn hier niet verkrijgaar helaas.

Mag ik nog iets vragen? Wij gaan begin volgend jaar naar de westkant van Amerika, dus ik wil daar gaan kijken naar allemaal dingetjes die ik kan gebruiken, waaronder dit prachtige alfabeth. Kun je me misschien vertellen waar ik bakwinkels kan vinden of hoe ze heten, want dan kan ik ze wel op internet vinden. Mag ook wel prive!
Ik was vorig jaar ook in Amerika, ben bij Michaels geweest, maar die heeft niet zo gek veel.

18

Wauw Carla, wat een leuke "meiden"- taart. :thumb:  :thumb:

Bak jij gewoon biscuit? Ik zou nl ook wel eens dat ruitjes-patroon aan willen brengen, maar ik lees steeds dat biscuit daarvoor te zacht is. Kun jij mij raad geven??
Groetjes: Marleen :)

19

ja hoor gewoon biscuit kapsel en je moet ff proberen stukje fondant,niet te zacht -zie je bijna niks maar ook niet te hard,want dan ga je er doorheen en ik loop 't ff na met tooltje en zie um graag als je gemaakt heb.
taartgroetjes Carla

20

carol schreef:

ja hoor gewoon biscuit kapsel en je moet ff proberen stukje fondant,niet te zacht -zie je bijna niks maar ook niet te hard,want dan ga je er doorheen en ik loop 't ff na met tooltje en zie um graag als je gemaakt heb.
taartgroetjes Carla

Bedankt. Ik laat hem zien als ik het een keer doe oké?  :)
Groetjes!!