1 Laatst bewerkt door e.b.m. (09-08-2013 18:48)

Onderwerp: Party animal

Ja hoor, het is zo ver: ik ben ontgroend!!!!! :D Want hoelang maak ik nu al "De Leukste Taarten"? Toch wel al zo'n 5 jaar! En dan nu eindelijk mijn aller-aller-állereerste..............

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VWZKNYL6.jpg

NIJNTJE!

In al die jaren nog nooit de klassiekers gemaakt als Nijntje, Cars of Bumba en nu hoor ik dan eindelijk tot "the incrowd", hahaha! Ik heb er wel een beetje een party animal van gemaakt met confetti en slingers enzo, want Nijntje is wel lief, maar gewoonlijk ook wel een beetje een saaie doos ;) . Zo vind ik haar een stuk vrolijker. Mijn vriendin, de mama van de jarige, was er in ieder geval superblij mee.

Bedankt voor het kijken en altijd gezellig als jullie een reactie achterlaten.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: Party animal

whahahaha!!! Nijntje was echt wel het laatste wat ik verwachtte met zo'n topictitel  :lol:  :lol:

Superleuk hoor!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

leuke taart! en gefeliciteerd dat je er nu 'bij hoort'. ik kan mezelf nog niet tot de club rekenen, dus ben jaloers  :)

4

en wat is tie leuk en ik vind Nijntje nog steeds zo leuk .
taartgroetjes Carla

5

Ha ha, bij een "party animal" had ik ook van alles in mijn hoofd... behalve Nijntje :lol: ! Maar ik vind je taart superleuk geworden :thumb:

6

Super leuk deze "party-animal"....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

haha je hebt een leuke titel voor je nijntje.
maar je wist al dat ik hem goed gelukt vind! :)

wat is de vulling?

8

Dat was wederom (wegens groot succes ;) ) mascarponeroom, fruit (verse aardbeien dit keer) en stukjes witte chocola op een dun laagje viervruchtenjam en de onderste laag met Zwitserse room. Errrrg lekker!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"