Onderwerp: Mijn eerste roos
Na 4 pogingen ben ik best tevreden over deze roos van fondant. Helaas zie je het kleurverloop niet zo goed op de foto. Ik heb hem gemaakt met behulp van een filmpje op Youtube.
Bedankt voor het kijken en je reactie.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste roos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na 4 pogingen ben ik best tevreden over deze roos van fondant. Helaas zie je het kleurverloop niet zo goed op de foto. Ik heb hem gemaakt met behulp van een filmpje op Youtube.
Bedankt voor het kijken en je reactie.
Ik vind hem erg mooi! Ik kan het je niet nadoen hoor.
dankjewel . dacht ik eerst ook, maar met zo'n filmpje kun je meer dan je denkt hoor.
Mooi hoor!
Puntje van ongevraagde feedback, dus voel je vrij om dit volkomen te negeren
Bij het maken van een roos letten op het middencoontje, het is minder mooi als je die nog kunt zien. Probeer met de eerste twee blaadjes dit helemaal te bedekken, maar wel zó dat je nog kunt zien dat het om losse, 'gevouwen' blaadjes gaat. Het volgende rondjes bestaat dan uit 3 blaadjes, en het volgende daarna weer uit 5 blaadjes: het is nooit een even aantal
Maar zoals gezegd: voel je vrij om dit geheel naast je neer te leggen
Mooi hoor!
Puntje van ongevraagde feedback, dus voel je vrij om dit volkomen te negeren
![]()
Bij het maken van een roos letten op het middencoontje, het is minder mooi als je die nog kunt zien. Probeer met de eerste twee blaadjes dit helemaal te bedekken, maar wel zó dat je nog kunt zien dat het om losse, 'gevouwen' blaadjes gaat. Het volgende rondjes bestaat dan uit 3 blaadjes, en het volgende daarna weer uit 5 blaadjes: het is nooit een even aantal
![]()
Maar zoals gezegd: voel je vrij om dit geheel naast je neer te leggen
dankje. dat is inderdaad iets wat ik zelf ook niet zo mooi vind . ik hoop dat dit de volgende keer beter lukt met jouw tips!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste roos