Onderwerp: ingeloot voor geneeskunde

Ontzettend blij was ik dat onze zoon eindelijk was ingeloot!
Dit vond ik wel een taartje waard. Zolang bak ik nog niet dus is het nog een hele klus voor mij. Daarom best blij met het resultaat 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ingeloot voor geneeskunde
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Ontzettend blij was ik dat onze zoon eindelijk was ingeloot!
Dit vond ik wel een taartje waard. Zolang bak ik nog niet dus is het nog een hele klus voor mij. Daarom best blij met het resultaat 
Helaas zijn je foto's niet zichtbaar...
Als je de de link naar je foto plaatst tussen [ img ] en [ /img ] (maar dan zonder spaties) moet het goed gaan denk ik 
Nu is het wel gelukt 
ziet er leuk uit; mooi gezicht geboetseerd 
Mooi geboetseerd, en natuurlijk gefeliciteerd met deze top prestatie van je zoon!!
Dank jullie wel!!! 
Knap geboetseerd hoor. Fijn dat je zoon ingeloot is. Zal een grote zorg minder zijn.
best blij ????????????????
Superblij mag je zijn, zo mooi geboetseerd en 'n mooi taartje, petje af hoor !
Prachtig geboetseerd!
En gefeliciteerd, knappe prestatie 
Leuk doktertje bovenop! leuk geboetseerd
Wat een mooie gelegenheid en heel leuk geworden! Vind het popje ook heel mooi en netjes geboetseerd, mag je best trots op zijn! 
Gefeliciteerd, zowel met het inloten als met je taart, wat een mooi poppetje zeg!
Tieneke
Hihi ik zie dat dit een taart uit 2013 is Baklataart,maar wat ontzettend goed geboetseerd! Hartstikke leuk!!
Wauw wat is je dokter mooi geworden!! Heel gaaf en gefeliciteerd!
wat is je dokter gaaf en lukt het een beetje met de opleiding van je zoon ?
Haha wat leuk dat deze weer opduikt
Kijk elke dag nog naar de topper, hij lijkt echt een beetje op mijn zoon, die is nu het 2 de jaar in Noorwegen verder gegaan, heel leuk voor hem maar ik mis hem wel hoor

Ja ik zag dat je meer dan 5000 berichten hebt, dus ik ging je eerste onderwerpen bekijken en toen kwam ik deze taart tegen. Grappig he na ruim een jaar..!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ingeloot voor geneeskunde