Re: Colette (zonder workshop) en meer ...
Wauw, wat een parade!! Schitterende taarten, stuk voor stuk en erg mooi gefotografeerd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette (zonder workshop) en meer ...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, wat een parade!! Schitterende taarten, stuk voor stuk en erg mooi gefotografeerd!
nogmaals Almie,vind je Colette taartje vind ik zo gaaf ,ook al ben je niet tevrede ik vind um top
groetjes Carla
Wauw zeg hoe heb je dat gedaan die Colette..... ?
Superknap....
Prachtige parade
Prachtige taarten...
Prachtige taarten
Heeeel eeeerg moooi Almie!!
Heerlijk om naar te kijken !
super mooi!!!!!!!!!!!!!! dat taartje voor je moeder is mijn favoriet, alhoewel de andere taarten ook echt prachtig zijn wow!
mooie parade, en ik vindt je "boltaarten" erg mooi geworden
Dankjewel voor de leuke reacties! Dat vind ik echt leuk om terug te lezen
wow jij heb toch heeeelemaal geen workshops nodig
![]()
die 2de taart voor je moeder is echt mooi en vrolijk,die stokjes aan de zijkant zijn dat die snoepstengeltjes van de jamin?
leuk idee en mag ik hem inpikken?
Het is niet mijn eigen idee Ik zag deze taarten vaker voorbij komen op internet en wilde hem altijd al eens een keertje maken. De stengels aan de zijkant zijn gewoon slierten fondant uit de sugargun.
Heel erg mooi allemaal! Hoe heb jij zo een mooie strik in het lint van de mama taart gekregen?
Uuuhhh... gewoon strikken? Zoals je een strik strikt? Ik heb niks speciaals gedaan geloof ik. De strik zelf is wel los trouwens, die heb ik met icing op het lint geplakt.
Trots op jou!!!!
Trots op jou Dit klusje hebben we toch maar weer mooi geklaard met zijn 2en. Jouw Colette is echt prachtig!!!
Wauw zeg hoe heb je dat gedaan die Colette..... ?
Superknap....
Uuuhhh.. bollen gesneden, dummie ertussen, op elkaar gezet en versieren maar Er worden ook workshops in gegeven. SuikertaartjesSuuz en ik geloof dat Alice er ook workshops in gaat geven, maar dan met dummies.
ps. Weet iemand hoe ik meerdere mensen kan citeren in één bericht? I.p.v. allemaal berichten achter elkaar?
Een geweldig mooie parade, en wat zijn je taarten mooi strak! Daar kan ik jaloers op worden!
Mooie taarten zeg Super!
ben der helemaal stil van.....
WAUW
echt een super gave taarten.
Wauw prachtige parade!! Petje af..
Voor een blutte student doe je het lang niet gek.......
Misschien is ze ondertussen wel afgestudeerd
Haha idd ondertussen afgestudeerd en inmiddels ook niet meer blut (oftwel, een baan gevonden en hard aan het werk ). Maar nu even vakantie.
Oud topic, maar alsnog bedankt voor de reacties
Ziet er geweldig uit hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette (zonder workshop) en meer ...