Onderwerp: Paardenmeisje en Sesamstraat
Zijn er eind mei ineens zoveel kinderen jarig of is dat maar toeval...?
Ik kreeg zomaar 5 verzoekjes. Helaas kon ik ze niet allemaal maken aangezien ik komende week op vakantie ga. Twee vond ik wel genoeg en de enige oplossing was om ze nu te maken en dan moesten ze ze maar in de vriezer doen. Dat vonden ze geen probleem. Een moeder heeft zelfs speciaal haar vriezer uitgemest... (moet ik ook eens gaan doen).
De eerste is voor m'n buurmeisje dat gek is op paardrijden. Nu heb ik gemerkt dat ik niet zo goed ben ik dingen zelf verzinnen, dus haal ik graag inspiratie van dit forum en CC. En toen viel mijn oog op twee super taartjes van Madame Gateau... wie kent ze niet
Nu heb ik 'm niet precies nagemaakt, maar wel genoeg om Femke even te vragen of ze bezwaar had...
Hier is mijn versie, met dank aan Femke voor de inspiratie.
En dan nog de sesamstraat. Verzoek Pino, Elmo, Bert en Ernie, kleuren blauw, rood, grijs/zilver. Geen groen en geel voor het sesamstraatbord. Niet te bond dus... maar met al die figuurtjes wordt het toch al druk genoeg. Achteraf had ik de naam beter in wit of een knalkleur kunnen doen.
Oh, ben vergeten van de mepper een fotootje te maken. Nou ja, je kunt je bij een Elmo hoofd vast iets voorstellen...
Bedankt voor het kijken!