Onderwerp: wiccan meets le chat noir en taartje nummer 55
taartjes met dit weer maken is niet leuk... toch ging het met wat voorzorgsmaatregelen wel redelijk
gewoon midden in de nacht opstaan alle ramen en deuren in de kamer waar je bezig ben open zetten en de ventilator helemaal schoon gemaakt en op mij en de taarten gericht...
voor een huiswarming/30 jarige verjaardag wou een vriendin van mij graag een taart.. is goed kom maar langs gaan we even brainstormen..
ze kwam aan terwijl ze een tshirt van le chat noir droeg.. ook geloofd zij in de natuur en hun magie.. of te wel wicca of ik niet iets met een heksje en een maan kon maken.. o en liefst de tekst van haar tattoo (embrace the journey) ik heb er een foto van gemaakt en de letters gebruikt voor haar taart.. o en iets met katten.. en aangezien ze dat shirt aanhad en ik toch wel een le chat noir is wou uitproberen.. tja was dat heel makkelijk
de blauwe taarten zijn gevuld met champagne creme en limoen (alle taarten afgesmeerd met pure ganache) en de paarse taart is gevuld met toberonemouse en zelfgemaakte lemoncurd.

stokjes voor de katten waren helaas wel nodig met dit weer.. ook al had het meer dan een week liggen drogen en was het keihard.. vrijdag was alles weer zacht en blibberig
vandaag het taartje nummer 55 naar nagelsan gebracht
thema is felle zomer... als ik aan zomer denk denk ik aan groen, zomerschoentjes aardbeien bloemen en zonnebrillen...
tja.. dat zit er wel in verwerkt.. helaas was het hakje dat ik had gemaakt voor deze taart door de hitte gesneuveld.. en de reserve heeft het zelfde lot gekregen...
dus toen in alle ijl maar er een slippertje van gemaakt..
taartje is gevuld met champagnecreme (tja als je nog champagne over heb dan moet je t maar gebruiken he
) en van zelfgemaakte jam aardbeiencreme... afgesmeerd met frambozen creme

ook al staat het niet in mn topic onderwerp... feedback is bij mij altijd welkom... daar leer je toch gewoon van 
https://www.facebook.com/PennysHobby

en niemand die puntjes voor me heeft?