Re: Kettingtaart: Zomer in felle kleuren!
nee gewoon gedust
https://www.facebook.com/PennysHobby
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaart: Zomer in felle kleuren!
nee gewoon gedust
Wat een gave letters Penny!
Superleuke taartjes weer!
Wat een leuke allemaal weer!
Maar taartje 55 wel echt super zomers. Erg leuk gemaakt!
zo heb bewust zo min mogelijk gekeken want wilde geen twijvels krijgen met mijn taart
72 leuk die checker effect... die surfplankjes zijn ook heel erg leuk!!
58 lekker lollies.. !! wij kregen dat altijd als kind na een pretpark in de zomer dus voor mij geeft dat heel erg mijn zomergevoel aan toen ik een kind was
42 leuk gedaan die smaakjes/kleurtjes.. hoe krijg je dat het makkelijkst?
24 overduidelijk strand leuke molds gebruikt.. welke zijn dat?
56ah daar is jou taartje sandra.. ooo die is zeker leuk geworden dat schildpadje is gewoon te leuk!! wat is dat onder hem btw?
80 leuk die tiki... ja t is ook best klein maar tja 1 gezin krijgt een grotere taart niet op hihi
9a petra jou taart was 1 van de weinige die ik al eerder had gezien.. maar hij blijft nog steeds heel erg leuk!!! enne inderdaad wat is die poppycake?
1 mag ik met dat vliegtuigje mee?
32 zomers genoeg hoor
8a oeeeee mooi masker!!!
8b waar maakte je je druk om? hij is toch leuk!!! en ook nog eens heel strak vooral met deze tempraturen van de laatste dagen ook een prestatie!!! (ik kreeg hem echt niet zo strak)
@taartprinsesje... jup electric colour indaad.. al heb ik de paars licht afgezwakt met wat wilton violet erin en de takjes van de aardbeien wat valer gemaakt
bedankt willemz en kaatje-karen
Wat een leuke en mooie zomerse taarten allemaal! Jeetje! Het ziet er allemaal echt super zomers uit. Mijn taartje ziet er iets minder zomers uit dan gepland omdat de gele fondant het nodig vond om te scheuren. ( En dan heb ik uiteraard geen gele fondant of kleurstof meer in huis... )
Het was mijn eerste taart weer in 5 maanden (ik was een aantal maand in malawi voor vrijwilligerswerk). Ik moest er wel weer even inkomen
Mijn zomerse boompjestaart met het mooie nummer van 37 heb ik gisteren afgeleverd bij Carol/ Carla. Ik vond het erg gezellig!!!
nr 37. wat een ontzettend lief uiltje!!
En ook heel erg leuk dat er allemaal verschillende dingen in de boom zitten, zoals een cupcake en knopen enz
Jammer van je geel, maar ik vind hem nu ook
@Penny: hij staat op een zandstrandje en heeft een handdoek mee, wat er naast ligt. Schildpadje was echter beetje groot uitgevallen hahaha
37 is heel leuk inderdaad.. vind hem hoe dan ook zomers ook zonder geel
hihi van dat te groot uitvallen ken ik.. dat had ik dus met de letters
55 en 37 ze zijn mooi!! En hebben vast ook goed gesmaakt
Wow...wat gaat de ketting ineens snel...weer een boel taartjes geplaatst. Ik vind ze allemaal mooi. Iedereen besteed er veel aandacht aan, dat vind ik leuk om te zien.
Idd mooie taarten allemaal.
Mijn zomerse taartje, nr 62!
Afgeleverd bij Dominique in Alphen, m'n zoontje heeft heerlijk met haar 3 kids zitten spelen :-)
Gevuld met oreokoekjescreme, frambozenjam en bc met frambozen en roze kleurstof, afgesmeerd met roze ganache.
Leuke taarten weer!!
Erg leuk Anouckjewel!
Ik ga de mijne morgen maken:):):) gelukkig nog niet gezien, heb er zin in!
Vanavond heb ik kettingtaartje nr 11 afgeleverd bij Geessiena.
Zomer op de Zuidpool. Gevuld met aardbeienmousse en Papaya-grenadine-vanille confituur uit Mauritius.
ai ai jai.... Ik moet een nieuw idee gaan bedenken zie ik
Ik had hetzelfde in gedachten als Taartje nr 62!
Gelukkig heb ik meerdere ideeen, dus dat maakt de keuze dan toch ook weer makkelijker
nr 62, Erg leuk taartje dus! Heerlijk zomers
En taartje nr 11 van Jessica is in het echt net zo mooi als op de foto!
Ik heb hem vanavond ontvangen en gelijk geproefd,
en hij was echt lekker Jessica!
De aardbeienmousse is gewoon heel erg lekker, snap wel dat mensen erom vragen
En de confituur uit Mauritius is ook lekker, nog nooit zoiets gehad,
maar past er goed bij
Oja, om de drum zat nog een mooi blauw lint,
staat niet op de foto zie ik, maar zit er bij mij wel om, maakt het geheel mooi af.
Wat een mooi en geweldig taartje nr 11.
Ik vind hem super, wauw
Voor iedereen die een taartje heeft weg mogen brengen. Petje af met deze warme dagen.
Ik geniet van de taarten die voorbij komen.
Voor iedereen die een taartje heeft weg mogen brengen. Petje af met deze warme dagen.
Ik geniet van de taarten die voorbij komen.
De ganache droop m'n taart af...
Oh die watermeloen wat een leuk idee! Echt zomers en origineel.
Nr 37 wat een gezellige boom, heel leuk gemaakt.
62 whahahaha zeker zomers... krijg er gewoon trek van
11 hihihi leuke versie van zomer
hier droop de botercreme doodeng vond ik t ...
62 wat geweldig origineel.
Dat zou precies de zomer versie zijn van mn dochter, die is gek op watermeloen hahaha
nr 11.
Super leuk.
Mn man had zo iets aan mij geopperd, maak een zomerse iglo, maar ik wist niet zo goed hoe ik het in elkaar moest zetten.
Deze is echt super geworden en zo veel beter dan ik hem had kunnen maken, dus ben blij dat ik voor iets anders ben gegaan.
Beide
En zo strak ook met die warmte.pppfff knap hahaha
Oh, wat leuk weer!
En die watermeloen had ik ook in mijn hoofd...
Geliefd onderwerp dus
Echt complimenten aan iedereen! wat een prachtige taarten en ook met liefde gemaakt zo te zien! Ook is er echt aandacht besteed aan de vullingen zie ik. Heerlijk dat t zo kan!
Die watermeloen was ook mijn idee, of 'iets met ijsjes'...dus denk nog even verder, ben toch nog niet aan de beurt.
Vorige week voor t eerst ooit gehad dat (mijn eigen) verjaardagstaart uit de vriezer, die afgesmeerd was met ganache, tijdens het dooien de fondant op de zijkant wat liet smelten mijn structuurmat gaf toen ineens een heel ander effect
Maar gelukkig maak ik m voor anderen altijd vers.
Knap dat jullie t allemaal zo goed gelukt is met de temperaturen van afgelopen weken!
En de rest: suc6 nog!
62 smaakte heerlijk!
vandaag nog een klein stukje als de kinderen weer wakker zijn..
nu nog even bedenken wat ik zelf ga maken...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaart: Zomer in felle kleuren!