Onderwerp: Past aarbeienbavarois en hazelnoot bij elkaar??
Ik ga een taart maken met aarbeienbavarios en hazelnoot, maar passen die 2 bij elkaar? Ik heb namelijk weinig ervaring dus ik weet niet of het lekker is.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Past aarbeienbavarois en hazelnoot bij elkaar??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga een taart maken met aarbeienbavarios en hazelnoot, maar passen die 2 bij elkaar? Ik heb namelijk weinig ervaring dus ik weet niet of het lekker is.
Hoi,
Ja hoor ik vind dat dit wel lekker is. Ik gebruik graag rood fruit of bavarois. Kun je er ook nog iets van chocolade aan toevoegen? Dan is de combinatie helemaal perfect. Vind ik...
Oké gelukkig! Ik ga een biggetjes in de modder taart maken, dus er komt zoizo chocolade boven op en dan nog kitkats aan de zij kant
Weet niet of je de taart al gemaakt hebt, maar mij lijkt deze combi niet erg lekker . Nou vind ik fruit toch al bijna nergens bij passen...
Hoe vul jij je taarten altijd? met chocolade alleen ofzo?
Ik vul 3x. De meest gevraagde vulling is 1x vlaaivulling aardbei + 1x vanille bc + 1x aardbei bc. Ik doe, omdat ik dus 2x bc heb, wel dunne laagjes ipv 1 dikkere laag. Bij fruit vind ik eigenlijk alleen slagroom, vanille bc, yoghurt, witte chocolade en bv banketbakkersroom smaken. Fruit vind ik dus niet passen bij donkere chocolade mokka, koffie, toffee, hazelnoot enz passen. Heb over een paar weken een taart met chocolade en deze vul ik dan met chocolade bc en iets van vanille + chocovlokken denk ik.
Maar ik denk dat ik een van de weinige ben die de combi fruit/choco niet lekker vind . Ga straks een ijsje eten en ik vind daar de cheesecake+ kersen heel erg lekker
maar dan neem ik daar dus geen cookie- of mokka ijs bij, die ik ook erg lekker vind
. Mokka en cookie kan dus weer wel
. Hoezo ingewikkeld
Ik vul 3x. De meest gevraagde vulling is 1x vlaaivulling aardbei + 1x vanille bc + 1x aardbei bc. Ik doe, omdat ik dus 2x bc heb, wel dunne laagjes ipv 1 dikkere laag. Bij fruit vind ik eigenlijk alleen slagroom, vanille bc, yoghurt, witte chocolade en bv banketbakkersroom smaken. Fruit vind ik dus niet passen bij donkere chocolade mokka, koffie, toffee, hazelnoot enz passen. Heb over een paar weken een taart met chocolade en deze vul ik dan met chocolade bc en iets van vanille + chocovlokken denk ik.
Maar ik denk dat ik een van de weinige ben die de combi fruit/choco niet lekker vind ;). Ga straks een ijsje eten en ik vind daar de cheesecake+ kersen heel erg lekker :9 maar dan neem ik daar dus geen cookie- of mokka ijs bij, die ik ook erg lekker vind :9 . Mokka en cookie kan dus weer wel ;) . Hoezo ingewikkeld :lol: ;)
Jij vindt vers fruit niet lekker in taarten waarschijnlijk, maar ik vind vlaaivulling echt niet lekker voor in taarten. Zo zal er wel weer iemand anders zijn die daar wat van vind. Ik denk dat iedereen zelf moet uittesten wat hij/zij lekker vindt in taart. Gelukkig heeft iedereen weer een andere smaak.....fijne zonnige dag!
sinasappel met donkere chcola is anders hmmmm hoor
Jij vindt vers fruit niet lekker in taarten waarschijnlijk, maar ik vind vlaaivulling echt niet lekker voor in taarten. Zo zal er wel weer iemand anders zijn die daar wat van vind. Ik denk dat iedereen zelf moet uittesten wat hij/zij lekker vindt in taart. Gelukkig heeft iedereen weer een andere smaak.....fijne zonnige dag!
Precies!! Gij snapt ut!
Esther68 schreef:Ik vul 3x. De meest gevraagde vulling is 1x vlaaivulling aardbei + 1x vanille bc + 1x aardbei bc. Ik doe, omdat ik dus 2x bc heb, wel dunne laagjes ipv 1 dikkere laag. Bij fruit vind ik eigenlijk alleen slagroom, vanille bc, yoghurt, witte chocolade en bv banketbakkersroom smaken. Fruit vind ik dus niet passen bij donkere chocolade mokka, koffie, toffee, hazelnoot enz passen. Heb over een paar weken een taart met chocolade en deze vul ik dan met chocolade bc en iets van vanille + chocovlokken denk ik.
Maar ik denk dat ik een van de weinige ben die de combi fruit/choco niet lekker vind. Ga straks een ijsje eten en ik vind daar de cheesecake+ kersen heel erg lekker
maar dan neem ik daar dus geen cookie- of mokka ijs bij, die ik ook erg lekker vind
. Mokka en cookie kan dus weer wel
. Hoezo ingewikkeld
![]()
Ik vind ook dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij lekker vind. Daarom maak ik vaak taarten met vlaaivulling omdat de mensen dat lekker vinden en er steeds om vragen. Zelf ben ik eigenlijk helemaal geen liefhebber van fruit. Heb deze zomer en halve meloen en een stuk of 20 kersen op.....Appeltaart vind ik ook wel lekker, maar zal niet snel een appel pakken...Maak nooit meer taarten voor onszelf trouwens. Wel cc's, waar ik dan bv mokka, chocolade, tiramisu of koffie bc op spuit.
Natuurlijk vind ik ook dat mensen zelf moeten uittesten wat lekker is in een taart, maar ik gaf alleen maar antwoord op de vragen (daar is DLT toch voor? ......en zei er ook bij dat ik waarschijnlijk een van de weinige ben die dit niets lekker vind
Aarbeibavarois en hazelnoot in combinatie met chocolade lijkt me heerlijk!
Ik vind juist dat fruit bijna overal bij past, mits je het juiste fruit gebruikt...
Oké gelukkig!
Haha, zoveel mensen .. zoveel meningen.
Ik zou aardbeien nooit met hazelnoot combineren. Wel met witte chocolade bv.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Past aarbeienbavarois en hazelnoot bij elkaar??