Re: Stoer! lifestyle
WOW! Wat een leukerd weer, zeg!
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stoer! lifestyle
WOW! Wat een leukerd weer, zeg!
Gaaf hoor, ziet er geweldig leuk uit.
Bedankt voor jullie reacties
Hee, deze had ik gemist.
Het is weer een plaatje Tamara! Eigenlijk zonde om aan te snijden...
Een taart-kijkfeestje!
Hartstikke leuk en stoer. Heel gaaf gedaan.
Wat is die leuk!
Inderdaad heel stoer!
wauw! mooi!!
Dank jullie wel
heel leuk
Wauw, die is mooi, leuk, stoer! Dat ik die nog niet eerder gezien had, zeg! Blij dat ik je topic alsnog heb geopend, want deze had ik niet willen missen.
Wauw wat gaaf!!
Ik heb laatst nog ergens een Stoer! lifestyle taart gezien maar dan met het vliegtuig.. en vond dat al een hele inspiratie, maar bij deze taart kijk ik echt mijn ogen uit!!
COMPLIMENTEN
Wauw, wat een mooie en stoere taart!
Huh...had ik hier nog niet op gereageerd? Wel al een aantal keren bekeken en iedere keer een wow-moment....en nu kom ik erachter dat ik nog geen reactie heb geplaatst.....stom van mezelf, want ik vind hem supermooi.
Jij maakt echt waanzinnig mooie taarten Tamara!!
Jee hé, wat een onwijs leuke complimenten geven jullie, ik zit hier helemaal te stralen, bedankt hoor!!!
Ik had hier ook nog niet op gereageerd. Foutje. De hele ontwerp vind ik fantastisch en de kleuren combinatie is GEWELDIG !!!
Ow mooi hoor... echt super
Jeetje Tamara: had ik hem bijna gemist! Gelukkig weet ik je taarten altijd terug te vinden bij jouw onderwerpen
Wat een geweldig stoere taart heb je gemaakt. Zoals we gewend zijn van jou ook nog eens supernetjes afgewerkt! Mijn complimenten weer
Wauw hij is echt stoer!
Enige taart, heel stoer!!
Super mooi en heel strak!!
Echt geweldig
Hij is super!! Ga hem onthouden voor als mijn jongste zoontje 1 jaar wordt, echt geweldig en zo mooi strak!
Dat is leuk thuiskomen van vakantie! Dank jullie wel voor de onwijs leuke reacties! Heel lief xx
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stoer! lifestyle