Re: heb mijn best weer gedaan, veel leuke stapels gemaakt ( vind ik dan)
Ontzettende leuke taarten. De Ninja taart is echt stoer. Dat is wel wat voor mij
En de marsupilamie zou ik willen vragen of ik die mag opslaan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » heb mijn best weer gedaan, veel leuke stapels gemaakt ( vind ik dan)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ontzettende leuke taarten. De Ninja taart is echt stoer. Dat is wel wat voor mij
schitterende taarten zeg!
Heel erg mooi gemaakt!
wat leuk Martine om weer eens taartjes van jouw te zien en zoals altijd allemaal weer top.
taart groetjes Carla
Prachtige parade!!!
Gaaf!!!
Super leuke parade en de Marsupilami, wat een verrassing, waren vroeger mijn lievelings strips, ik had en heb er een hele stapel van........
Allemaal heeeele leuke taarten! Kindertaarten blijven toch het leukst!
![]()
Bedankt !! en natuurlijk mag dat
't Is goed te zien dat je je best weer hebt gedaan.
Het is weer een kijkfeestje. Gave taarten.
Wouw
Wouw
Wouw
Wouw
Wouw
Wouw
Wouw
Wouw
Hele gave taarten!
Hoe krijg je t voor elkaar in 4-5uur??? Ik ben vaak met de boetseersels al zo'n 2-3 uur bezig (als er veel op zit)! En alles ziet er nog netjes verzorgd uit ook!! Pff moet denk ik gewoon meer oefenen
Prachtige parade, daar ben je heel wat tijd aan kwijt geweest
Zo leuk allemaal, ik zie echt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren werk hierin!
Wat een leuke taartenparade! Stuk voor stuk bijzonder
Wauw! Mooie taarten!
Hoe heb je de elmo gemaakt?
Ik kreeg gisteren het verzoek een elmo taart te maken voor volgende week, maar ik heb nog nooit geboetseerd!
Indrukwekkende parade!! Wauw!!!
Maar het meest weg ben ik van je sesamstraattaart! Perfectie!
Wauw mooie parade!!!Terecht dat je er fier op mag zijn!De sesamstraat is favoriet!!!
Mooi!
Je taarten zijn superstrak. ik ben jalours
.
Taart van Kyaan heeft heel heel veel werk maar het resultaat is prachtig. De rest zijn ook super mooi.
Mooie parade . Je kunt zien dat je voor elke taart de tijd neemt! Alles mooi afgewerkt
Wat een ontzettend leuke taarten zeg!!
Geweldige taarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » heb mijn best weer gedaan, veel leuke stapels gemaakt ( vind ik dan)