Onderwerp: Stapeltaarten die ik al heb gemaakt
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaarten die ik al heb gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.
mooie, kleurrijke taarten! Vooral de bloemen op de bruidstaart vind ik erg mooi!
Mooi!!
stuk voor stuk prachtige taarten
heb je die bruidstaartbloemen mbv rondjes gemaakt?
Wauw!
Wat mooi idd die bruidstaart! Ben ook erg benieuwd hoe je die bloemen hebt gemaakt...
Dank jullie wel!
Mag ik hier zomaar een foto of link plaatsen voor een how to?
Carien inderdaad met rondjes en dan frillen en 2 x dubbelvouwen. Je hebt er meerdere nodig om een mooie bol te maken.
howto-link mag je plaatsen hoor
Prachtige taarten
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205131
Ik heb de rondjes gefrilld. Maar hier de how to!
Ohhh vooral je bruidstaart is echt geweldig!! Die paarse randen zijn gewoon lint? Mooie kleuren ook!
Werkelijk prachtig!!
Ohhh vooral je bruidstaart is echt geweldig!! Die paarse randen zijn gewoon lint? Mooie kleuren ook!
Ja dat is lint!
Talentvolle taarten! Die willen we wel vaker zien.
Tieneke
Dank je
gaaf vooral die laatste erg mooi
gaaf gemaakt! vooral de bruidstaart
die how to ga ik ook even opslaan
hoe lang van te voren heb je de bloemen gemaakt?
gaaf gemaakt! vooral de bruidstaart
die how to ga ik ook even opslaan
hoe lang van te voren heb je de bloemen gemaakt?
Leentje, ik heb ze een week vooraf gemaakt. Niet al te veel stress last minute!
ik vind de taart met de bloemen ook prachtig! hoe heb je die bloemen aangebracht, met icing? blijft dat goed zitten?
o ja, en je anderen taarten zijn ook . knap gemaakt allemaal hoor. wat moet dat kasteel een werk zijn geweest.
ik vind de taart met de bloemen ook prachtig! hoe heb je die bloemen aangebracht, met icing? blijft dat goed zitten?
o ja, en je anderen taarten zijn ook. knap gemaakt allemaal hoor. wat moet dat kasteel een werk zijn geweest.
De bloemen inderdaad met icing aangebracht. De grote bloemen hadden wat langer nodig voordat ze goed bleven zitten.
Kasteel was inderdaad megaveel werk. Had ik me wel in verkeken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaarten die ik al heb gemaakt