Onderwerp: van alles wat
Sinds kort een workshop koekjes gevolgd en begin langzamerhand koekjesverslaafd te worden, maken en opeten haha
deze was als voorbeeldje met marsepein en ri versierd
merken cc (vanille cc) voor het nichtje van mijn tante
koekjes voor het goede doel, a sister's hope, voor borstkanker.
rozen cc die ik bij een 3d roos had gemaakt, gemaakt van hemelse chocolade gevuld met creamcheese frosting
cc voor mijn eigen verjaardag, red velvet (van de funcakesmix maar vond ze niet heel bijzonder) met toeven van creamchees frosting en chocolade frosting van duncan hines
zomerse koekjes gemaakt om als cadeau te geven voor juffendag
cakepops voor bij een barbieprinsessen stapeltaart gemaakt van vanillebiscuit en bc
vanille cc gemaakt voor te verkopen voor het goede doel (uitbouw kinderziekenhuis), mooie gelegenheid om mijn schilderkunsten eens uit te proberen haha
zag ergens kerstboomschuimpjes voorbij komen en die moest ik gewoon even uitproberen haha, goed gekeurd door het thuisfront
cakepops om uit te delen op het kdv voor jongetjes en meisjes, de wens was bling bling blauw en roze met een vlinder en bloemetje
vanille cc voor het kinderfeestje van mijn dochter, aangezien er maar 3 kindjes kwamen en ze geen van alle dol zijn op taart vond ik dit leuker.
deze tulpkoekjes in een magazine gezien en die wilde ik graag proberen dus kon ik mooi mijn pipingskills verbeteren haha
Dat waren ze weer. Bedankt voor het kijken