1

Onderwerp: Stipjes, stipjes en stipjes!

Hallo allemaal!

Omdat ik morgen jarig ben heb ik afgelopen zaterdag een klein feestje gegeven en een taartje gemaakt. Ik vind het zo prachtig als taarten klein zijn maar heel hoog, dus heb voor het eerst mijn bakvorm van 20 cm doorsnede opgehoogd met bakpapier. Het leek wel een brood toen het uit de oven kwam haha. maar met snijden kom je dan weer een heel eind! Voor deze taart de press ice gebruikt, wat is dat toch een fantastisch ding. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Oja, de foto is niet fantastisch, want die is even snel voor het aansnijden met een telefoon gemaakt.. Moet daar toch ook eens een cursus voor gaan doen... hihi :D

groetjes!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GCKALVOP.jpg

2

Re: Stipjes, stipjes en stipjes!

Hij is mooi!
Hoe kwam je uit in het rond? Mijn achterkant kwam niet mooi uit :(

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

Djoeke schreef:

Hij is mooi!
Hoe kwam je uit in het rond? Mijn achterkant kwam niet mooi uit :(

Dankjewel!!
hij komt inderdaad niet altijd goed uit op de acherkant, maar met deze taart houd ik gewoon in gedacht dat hij een achterkant heeft.. en op zich vind ik het in het geheel niet echt opvallen..

4

Wat een lief taartje!

Dankjewel!

6

Hij is lief! Maar wat is een press ice?  :think:

7

Dat zijn leuke stipjes :)

.. Want taart kan altijd!!

Helena126 schreef:

Hij is lief! Maar wat is een press ice?  :think:

Dank je! Het lijkt op een smoother en dan met puntjes. Deze druk je in je taart en dan krijg je alvast de puntjes en die vul je dan op met icing.ideaal want je puntjes zijn altijd goed verdeeld!