1

Onderwerp: Tropische vlinders van snoeppapier?

Ben even aan het experimenteren geweest met snoeppapier....Ik heb voor woensdagavond een botanische tuin taart waarin ook tropische vlinders op moeten komen. Nou heb ik al geen inspiratie wb de botanische tuin (geen idee!  :s ) maar de vlinders....pfff....kom er niet uit. Op dit soort momenten zou ik willen dat ik een foodprinter had.... Maar goed...nou had ik nog snoeppapier liggen en dacht daar ineens aan  :) . Ik heb met blauw gedust en geschilderd. Dusten gaat goed, maar de kleur wordt niet echt fel blauw. Schilderen wel, maar ja, het is snoeppapier, dus het papier wordt zacht natuurlijk. Iemand een idee????

Achteraf had ik natuurlijk gewoon een print moeten bestellen, maar dat is nu te laat....

2

Re: Tropische vlinders van snoeppapier?

Ik zou eventueel nog een print voor je kunnen maken die je vanavond al kunt ophalen. Ik woon in Oss, op zich nog te doen qua afstand dus. Ik kan printen op frosty of ouwel.

Eventueel heb ik ook nog een 5 stuks suikervlinders op draad liggen hier, die je van mij mag overnemen. Ze zijn nu wit, je zou ze dan alleen nog maar hoeven dusten in de kleuren die je wilt.
Voorbeeldje van degene die ik een keer gemaakt hebt:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/375956_423567101072131_1777060331_n.jpg

3

Wat een mooie vlinder!!
Nou heb ik zelf geen afbeelding, maar zag een hele mooie op cakeprint.nl, maar die zijn t/m 12 augustus met vakantie. Zoiets bedoel ik dus.
Bedankt voor je aanbod  :) om te komen halen, maar vanavond gaat niet lukken. Eigenlijk alleen overdag....

4

Ik zal straks even kijken. Ik ben morgen vanaf +/- 15:45 uur thuis. Weet niet of je dat gaat halen?

5

Heb je een pb gestuurd.....