Onderwerp: Vulling van kloppudding
Ik wil een vulling maken met een pakje dr. Oetker kloppudding. I.p.v. melk gebruik ik dezelfde hoeveelheid slagroom. Moet er dan nog klopfix bij?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling van kloppudding
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil een vulling maken met een pakje dr. Oetker kloppudding. I.p.v. melk gebruik ik dezelfde hoeveelheid slagroom. Moet er dan nog klopfix bij?
Nee hoor, dat hoeft niet. In kloppudding zit al gelatine om het dik te maken.
Tieneke
Nee hoor, dat hoeft niet. In kloppudding zit al gelatine om het dik te maken.
Tieneke
Bedankt Tieneke
Hoi,
Je kunt ook stukjes fruit of chocolade erdoorheen mengen, heerlijk
Groetekes, Indira
Hoi hoi ik doe altijd een pakje kloppudding door mijn botercreme heen dat is ook heerlijk, vooral de chocola en dan nog stukjes chocola er doorheen dan is het net mouse . Of de aardbeien en dan wat exstra aardbeien jam toevoegen valt altijd in de smaak .succes
Hoi hoi ik doe altijd een pakje kloppudding door mijn botercreme heen dat is ook heerlijk, vooral de chocola en dan nog stukjes chocola er doorheen dan is het net mouse . Of de aardbeien en dan wat exstra aardbeien jam toevoegen valt altijd in de smaak .succes
Doe je dan aangemaakte kloppudding door je botercreme (1:1?) heen, of alleen het poeder?
ellen taartje 69 schreef:Hoi hoi ik doe altijd een pakje kloppudding door mijn botercreme heen dat is ook heerlijk, vooral de chocola en dan nog stukjes chocola er doorheen dan is het net mouse . Of de aardbeien en dan wat exstra aardbeien jam toevoegen valt altijd in de smaak .succes
Doe je dan aangemaakte kloppudding door je botercreme (1:1?) heen, of alleen het poeder?
Dit was een vraag uit 2013, dus vrees dat je er mogelijk geen antwoord op krijg.
Misschien dat iemand anders je vraag kan beantwoorden.
Heppygirl je kan de poeder gewoon door de boter(creme) mixen.
Ik doe inderdaad ook altijd wat vanille door mijn botercreme smaakt super
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling van kloppudding