Onderwerp: Van minnie mouse tot badman lego tot valentijn en vaderdag......
Al heeeeeel lang niet gepost dus hier komt een heeeele lange parade, hope you like it

Thanks for watching
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Van minnie mouse tot badman lego tot valentijn en vaderdag......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Al heeeeeel lang niet gepost dus hier komt een heeeele lange parade, hope you like it

Thanks for watching
wauw wat een super mooie parade ik vind vooral chuck mooi gedaan die ga ik hier niet laten zien. 
superrrrrrrr
Leuk! 
Een super parade!!! echt mooi. Mijn favorieten zijn van Noah en Roland. Eigenlijk: heb je voor de taart van Noah de gewone puzzel techniek gebruikt?Mooi dik truck.
Sow! Wat een lange parade, zeg! Wat een leuk idee om de letters half uit die witte laag te steken (bij Zenjay)
Ook al zo mooi!
Mooi hoor!!!!
Wat een mooie, gevarieerde parade.
Allemaal even mooi 
Mooi zeg! Ik vind vooral die met die gele treinen heel leuk, ze hebben allemaal een ander gezichtje. Heb je dat geprint of geschilderd?
En die rode met dat hartje en die twee katjes: wat een schatje.
Ik vraag mij wel altijd af hoe je zo'n tas aansnijdt... Ik zou het echt niet weten.
Mooie parade, bedankt,
Tieneke
Mooie taarten!! ik vind die van de Dino heel mooi. is het een icing of frosty plaatje waar je het 3D effect op hebt gemaakt??
super mooi allemaal!!!! 
mooie parade 
Super gave parade!
erg mooie parade! 
![]()
![]()
Een super parade!!! echt mooi. Mijn favorieten zijn van Noah en Roland. Eigenlijk: heb je voor de taart van Noah de gewone puzzel techniek gebruikt?Mooi dik truck.
Dankje! Nou eigenlijk de 3D puzzel techniek 
Thanks allemaal 
Me like!
Mooi hoor al die verschillende technieken! En combinaties met print en fondant gebruik. Dat probeer ik ook altijd zodat reprint meer een geheel word met rest van taart!
Mooi hoor al die verschillende technieken! En combinaties met print en fondant gebruik. Dat probeer ik ook altijd zodat reprint meer een geheel word met rest van taart!
Leuke parade.
Mooi zeg! Ik vind vooral die met die gele treinen heel leuk, ze hebben allemaal een ander gezichtje. Heb je dat geprint of geschilderd?
En die rode met dat hartje en die twee katjes: wat een schatje.
Ik vraag mij wel altijd af hoe je zo'n tas aansnijdt... Ik zou het echt niet weten.Mooie parade, bedankt,
Tieneke
Hoi Tieneke, bedankt voor de complimenten! De treinen zijn geschilderd, echt heel leuk om te doen. Die jongen hield echt enorm van de NS en zijn moeder had me foto's toegestuurd van een broodtrommel en een puzzel met deze afbeeldingen erop, toen heb ik het nagetekend en overgebracht op fondant.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Van minnie mouse tot badman lego tot valentijn en vaderdag......