1

Onderwerp: Eindelijk!

Eindelijk: een kindertaart! Ik was erg blij met een Dora en Boots verzoek. Dit is mijn eerste puzzel.. en wat heb ik gepuzzeld zeg..  :s  Het warme weer werkt ook niet echt mee. Ik ben dus niet geheel tevreden.
http://img845.imageshack.us/img845/8317/l7f3.jpgDe marsepein is erg raar van structuur en vorm lijkt het. Iemand feedback? Beter om geen puzzelplaatje te maken met marsepein? Ik hoor het graag  :)

2

Re: Eindelijk!

Nog een kleine toevoeging: het is een joekel van een taart (30x30cm) gevuld met aardbeienjam en slagroom. Hij was zelfs zo groot dat het in de koelkast plaatsen erg moeilijk was.

3

Leuk geworden hoor.   Ik puzzel alleen maar met marsepein. Vind ik veel fijner puzzelen dan met rolfondant.

Groetjes v. Annette.

4

Vreselijk hè, die warmte voor je taart!
Ziet er goed uit hoor! Je hebt er een knap puzzelplaatje van weten te maken  :thumb:
Persoonlijk puzzel ik alleen maar met fondant..omdat de structuur zo mooi fijn is. Taart en puzzelplaatjes kan ik strakker bekleden en maken met (de juiste) fondant dan met marsepein.
Marsepein vind ik vooral erg lekker, maar werk er zelden mee.

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

5

Ell& schreef:

Vreselijk hè, die warmte voor je taart!
Ziet er goed uit hoor! Je hebt er een knap puzzelplaatje van weten te maken  :thumb:
Persoonlijk puzzel ik alleen maar met fondant..omdat de structuur zo mooi fijn is. Taart en puzzelplaatjes kan ik strakker bekleden en maken met (de juiste) fondant dan met marsepein.
Marsepein vind ik vooral erg lekker, maar werk er zelden mee.

Ja dat probleem heb ik dus ook een beetje. In mijn omgeving vinden ze fondant ook iets te zoet. Maar om puzzelplaatjes alleen te maken met fondant is een goede tip ;) Wordt inderdaad veel strakker!