1

Onderwerp: Witte 4-laagse bruidstaart

Vorige weekend in die hitte een 4-laagse bruidstaart gemaakt. Het was wel heel erg warm, maar gelukkig had ik geen last van plakfondant of smelten ofzo. Wat was ik daar blij mee :) Gezien de warmte was ik alleen wel zenuwachtiger voor het vervoer naar de locatie :) Hij is bij 2 lagen gevuld met kersen en champagnecreme & 2 lagen gevuld met vanille en citroencreme.
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RDUYBBDJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-H3PHEB7G.jpg

Bedankt voor het kijken!!

2

Re: Witte 4-laagse bruidstaart

Hij is erg leuk!!!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

3

Wat een leukerd!

i just LOVE it!

4

Prachtig! Welke letters heb je gebruikt!

5

Ik vind m heel mooi, lekker strak, maar wel jammer dat je de lagen van de taart er zo doorziet. Volgende keer je bc even iets bruin kleuren (of dikker afsmeren).

@Monique  Mooie letters hé, ik gebruik ze ook veel. Zijn de Alfabet tappits van fmm.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Hij is prachtig!!

7

anouckjewel schreef:

Ik vind m heel mooi, lekker strak, maar wel jammer dat je de lagen van de taart er zo doorziet. Volgende keer je bc even iets bruin kleuren (of dikker afsmeren).

@Monique  Mooie letters hé, ik gebruik ze ook veel. Zijn de Alfabet tappits van fmm.

Dank je

8

Dank jullie voor de reacties!!!

anouckjewel schreef:

Dat vond ik ook wel jammer van het doorschijnen (al ziet het er op de foto op de een of andere manier erger uit als het in werkelijkheid was). Maar ze wilden geen te dikke laag fondant en botercrème (idd wit). De tip voor bruin kleuren is dus inderdaad een goed idee!

En letters zijn inderdaad de tappits. Geduld is een schone zaak, maar ik vond ze altijd wel heel erg mooi en straks ogen :)

9

Wat een mooie taart! Mooi ontwerp ook vind ik.

Er is veel (genoeg) te zien, en toch oogt hij niet druk, super!

(idd de doorschijnende lagen zijn jammer, maar daar heb je al een oplossing voor gekregen.
en op de foto lijkt het vaak veel erger dan het in werkelijkheid is)

Ik zag dat je ook een heel leuke website hebt,
nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je jou gastenboek gemaakt hebt?
ik kan namelijk nergens een eenvoudige zonder reclame en wel gratis vinden...

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!