1

Onderwerp: Meptaartje decoreren met danoontje?

Beste allemaal,

Voor a.s. zondag maak ik een taart voor het dochtertje voor een vriendin. Ze word 1 jaar dus ik wil er een meppertje bij maken. Kan ik deze decoreren met danoontje toetjes denken jullie? Ik wil eigenlijk danoontjes in een spuitzak doen en dan toefjes op het taartje spuiten, maar ik heb geen idee of de boel dan inzakt ook met het oog op het weer. Of hebben jullie een ander idee? Marsepein doe ik liever niet want dat kliedert niet genoeg  :D

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

2

Re: Meptaartje decoreren met danoontje?

zou het eerst uitproberen als ik jou was, weet niet of toeven lang blijven staan.
Bedenk wel dat als je dit produkt gebruikt het koel bewaard moet blijven

Taart groetjes Ellen

3

Oh nee dat kan niet met danoontje hoor! :think: weet niet of t als vulling kan?

i just LOVE it!

Denk dat het inzakt. Je kan misschien wel toeven spuiten en ze invriezen en ze dan iets voordat het feestje begint ze eruit halen en op een taartje doen? Maar ik vraag me af of het lukt om toeven te spuiten met danoontjes. Je kunt ook gekleurde botercreme gebruiken, kliedert gegarandeerd!

5

De vulling kan zeker weten met danoontje. Natuurlijk in de koelkast bewaren. De vriezer is een goede tip, dat ga ik proberen. werkt het niet, dan gebruik toch maar bc.

Bedankt!!

Groetjes, Fleur

Ben benieuwd of het lukt. Want qua smaak voor kleintjes zit je dan zeker goed!

7

Misschien , is maar een ideetje hoor, heb geen idee of dit wil, de danoontjes mengen met slagroom of botercreme?

8

Ha Anja, ik wilde net hetzelfde zeggen. Lekker danoontje door botercreme. Kun je het in ieder geval wel spuiten. Natuurlijk wel blijven koelen dan..

9

Dat is ook wel een idee. Ik zal dat ook proberen. Eens kijken hoe dat houdt. Ik laat het wel even weten!

Groetjes, Fleur

10

Volgens mij zijn er nog veel meer mensen die een meptaartje vullen met danoontje. ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het was wel mijn idee om dat eens te gaan doen :) Ik hoor dus graag nog het resultaat

11

Vullen met danoontje heb ik vaker gedaan (was een goed idee van je), maar ik wil nu de buitenkant van het meptaartje spuiten met danoontje, gemengd met bc.

Groetjes, Fleur

12

Ik heb geprobeerd om danoontje te mengen met bc maar dat mengde niet lekker en het werd niet hard genoeg om te spuiten. Ik heb daarom besloten om het taartje te vullen met danoontje en het spuitwerk met gekleurde bc te doen. Dat ging perfect. Het werd goed har din de koelkast en ook de reis heeft het taartje overleefd. Het jarig Jetje was er blij mee, die zat met smaak te kliederen.

Bedankt voor de tips!

Groetjes, Fleur

13

Ah! Ik had het niet goed gelezen zie ik nu!
Nou fijn dat je nog liet weten of het werkte of niet, dan weten we dat nu in ieder geval ook!