1

Onderwerp: Dooptaart met baby billekes

Ik mocht een dooptaart maken  :)  en nog een grote ook!
Maar wat was ie zwaar. Normaal vul ik mijn taarten met twee lagen creme en een laag jam. Misschien dat dat de reden was dat ie zo zwaar was?
Vullen jullie je stapels ook zo of eerder twee lagen jam en een laag creme?
Pa z'n mond viel open en ma stond er bijna bij te springen..dat zijn de beste reacties!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZY6Z8JUM-D.jpg

Bedankt voor het kijken (en jullie reacties  ;) )

Life can be so sweet!!

2

Re: Dooptaart met baby billekes

Wat leuk zeg! Gaaf dat er ruimte zit tussen de taartstandaards. Heb je deze toevallig zelf gemaakt of toch ergens gekocht?

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

3

Ik vul ook meestal 2 keer creme, 1 keer jam, anders wordt het nog zoeter.

Erg gaaf!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

Bedankt dames  :)  en de standaard heb ik zo laten maken. Zet er ook wel eens cupcakes tussen met metalic cups, de glans kaatst dan terug op 't bord. Heel leuk effect.

Life can be so sweet!!

5

Poepsjiek!!  :lol:
echt mooi, zo sereen...

6

Kruimeleyn schreef:

Poepsjiek!!  :lol:
echt mooi, zo sereen...

Haha leuk! Thnxx

Life can be so sweet!!

7

Echt heel mooi, ik kan me voorstellen dat de ouders er blij mee waren.Ik vind die ruimte onderaan ook heel mooi, hierdoor wordt het wat speelser.
Willy

8

Wauw wat een mooie taart zeg!
Bij wisselt het een beetje.
De ene keer vul ik een stapeltaart met een flinke laag crème en een laagje jam,
De andere keer twee dunnere lagen crème en een laagje jam.
Teveel jam vind ik persoonlijk te zoet.

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

9

Hij is mooi!

Ik vind em echt zo mooi! Helemaal mijn stijl! Ik vul altijd 2 lagen 1 flinke laag crème en ook best aardig wat jam. Maar ik neem altijd de halvajams van appie. Die vind iedereen lekker en minder zoet.

Ik zie regelmatig leuke standaards hier voorbij komen die iemand dan heeft laten maken. Maar ik vraag me dan af waar doe je dat? Wil zelf graag een mooie standaard voor aparte vormen nl.

Groetjes Ingrid

11

Ziet er erg leuk uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

12

Heel mooi!!! Die mond open en dat springen snap ik wel hoor :)

13

koekenbakkerBrinky schreef:

Ik vind em echt zo mooi! Helemaal mijn stijl! Ik vul altijd 2 lagen 1 flinke laag crème en ook best aardig wat jam. Maar ik neem altijd de halvajams van appie. Die vind iedereen lekker en minder zoet.

Ik zie regelmatig leuke standaards hier voorbij komen die iemand dan heeft laten maken. Maar ik vraag me dan af waar doe je dat? Wil zelf graag een mooie standaard voor aparte vormen nl.

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid..mijn vriend is heel handig, gelukkig. Ik loop hardop te denken wat ik wil en ondertussen is hij 't al aan het maken. Vierkante vormen kun je volgens mij wel in elke bouwmarkt laten zagen, maar rond meestal niet.

Life can be so sweet!!