1

Onderwerp: decoratie taartjes ?

Nou wil ik graag als decoratie taartjes en cupcakes op me taart
weet niet waar en hoe te beginnen. iemand??
Tis voor Sarah (50) en haar hobby is taartjes bakken dus vandaar de taart op de taart.

2

Re: decoratie taartjes ?

Je hebt een hele leuke mal van Wilton waar je cakejes enzo mee kunt maken!

Sweet as sugar and everything nice

Je kan ook zelf wat boetseren en dan bijv een taartje met laagjes maken en daar een puntje uit snijden. Je doet dit door verschillend gekleurde cirkeltjes uit fondant te steken, die op elkaar te plakken en dit geheel weer te bekleden met een stukje fondant zoals je dat ook met taart doet. Vervolgens met een scherp mesje een taartpunt eruit snijden, dan zie je ook alle laagjes in de binnenkant.

Of zoek een leuk puzzelplaatje, van blond amsterdam zijn er diverse met taart. Als je de haren dan niet blond maar grijs maakt heb je ook een sarah met taart voor op de bovenkant. Heb even gegoogled op blond amsterdam plaatje, hier staan er veel tussen met taart. https://www.google.nl/search?client=saf … zbzPaipxbQ

De rand zou je dan kunnen versieren met gepuzzelde cupcakes of even een malletje van cupcakes aanschaffen, zijn er diversen van.

Succes!

Groetjes Petra

4

Zoals taartjejansen zegt heb ik het ook een paar keer gedaan. Zit op de iPad en heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen, maar tussen mijn foto's staan 2 of 3 taarten waar een klein taartje opgezet heb. Ik zou dus proberen om zelf te boetseren. Een appelaartje lijkt mij ook niet zo moeilijk en een cake al helemaal niet.
Moet nu ineens denken aan de Efteling  :think: ,  aan het Land van Laaf. Daar staat ook een bakkerij die leuke voorbeelden heeft staan die, denk ik, makkelijk te boetseren zijn.... Niet dat je naar de Efteling moet  ;) (al is dat geen straf  :lol: ) maar misschien kun je googelen?

Esther68 schreef:

Zoals taartjejansen zegt heb ik het ook een paar keer gedaan. Zit op de iPad en heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen, maar tussen mijn foto's staan 2 of 3 taarten waar een klein taartje opgezet heb. Ik zou dus proberen om zelf te boetseren. Een appelaartje lijkt mij ook niet zo moeilijk en een cake al helemaal niet.
Moet nu ineens denken aan de Efteling  :think: ,  aan het Land van Laaf. Daar staat ook een bakkerij die leuke voorbeelden heeft staan die, denk ik, makkelijk te boetseren zijn.... Niet dat je naar de Efteling moet  ;) (al is dat geen straf  :lol: ) maar misschien kun je googelen?

Haha nou ga ik toevallig dit weekend naar de Efteling ...alleen de taart is voor vrijdag  :/  maar ik heb nu een beeld in me hoofd..thanx allemaal ...denk door de warmte kwam het gewoon ff niet binnen.de puzzel kan helaas niet want ze wil graag een geboetseerde Sarah en ik vond dan de taartjes erbij wel leuk.

6

:lol:  inderdaad toevallig! Als het goed is gaan wij trouwens ook dit weekend. Wilde afgelopen weekend gaan maar kwam er niet van. ik wil iig wel op een zaterdag dat de Efteling tot 24 u open is  :Y . Veel plezier dit weekend en succes met je taart!  :)